O11 Dynamic V2 İçin Sıvı Soğutma Önerisi.

fRoxy0

80+
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
356
Reaksiyon skoru
109
3.5, 5K arası bütçe var Phantom spirit i satıp geçmeyi düşünüyorum ileri dönüklük ve görünüm için.
 
Thermalright iyidir de bu bütçede hangisini düşünüyorsun
Frozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kasada 6 adet TL C12 C-S fanları var sıvı soğutmanın birinde bu fanları gördüm uyumlu olmasıda aklımı çeliyor.
 
Frozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mı
Sıfırı ne kadar bilmiyorum. Soğutma olarak değil de görsel olarak geçmek mantıklı. Kule tipi soğutmalar çok kaba duruyor kasada hosuma gitmiyor sahsen
 
Frozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mı
Frozen edge kullanıyorum baya güzel bi ürün tavsiyer ederim fanları argb değil kasa arkasında kalıyor diye umursamıyorum
 
 
Frozen edge kullanıyorum baya güzel bi ürün tavsiyer ederim fanları argb değil kasa arkasında kalıyor diye umursamıyorum
İlk amaç görünüm olduğu için rgb gerekiyor hocam birazda çünkü phantom spiritin soğutmasından memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@ahmetmelihalemdar hocam bu argb kablosu bütün modellerde bu kadar kısamı çünkü ben argb hub kullanıyorum anakartta yok giriş.
 
İlk amaç görünüm olduğu için rgb gerekiyor hocam birazda çünkü phantom spiritin soğutmasından memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@ahmetmelihalemdar hocam bu argb kablosu bütün modellerde bu kadar kısamı çünkü ben argb hub kullanıyorum anakartta yok giriş.
Kısa derken ? Sıvı soğutmanın rgb kablosu mu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,011
Mesajlar
11,072,624
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top