Bunu oneriyorlar 6 yıl da garanti varmış sanırım.3.5, 5K arası bütçe var Phantom spirit i satıp geçmeyi düşünüyorum ileri dönüklük ve görünüm için.
Thermalright iyidir de bu bütçede hangisini düşünüyorsunPrime serisine girmem hocam thermalright düşünüyorum
Frozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mıThermalright iyidir de bu bütçede hangisini düşünüyorsun
Sıfırı ne kadar bilmiyorum. Soğutma olarak değil de görsel olarak geçmek mantıklı. Kule tipi soğutmalar çok kaba duruyor kasada hosuma gitmiyor sahsenFrozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mı
Frozen edge kullanıyorum baya güzel bi ürün tavsiyer ederim fanları argb değil kasa arkasında kalıyor diye umursamıyorumFrozen Magic Digital V2 düşünüyorum indirimle vs daha iyi fiyata alabilirim ayrıca sizce phantom spiriti 1700,1800 gibi fiyata satıp geçmek mantıklı mı
İlk amaç görünüm olduğu için rgb gerekiyor hocam birazda çünkü phantom spiritin soğutmasından memnunumFrozen edge kullanıyorum baya güzel bi ürün tavsiyer ederim fanları argb değil kasa arkasında kalıyor diye umursamıyorum
Kısa derken ? Sıvı soğutmanın rgb kablosu muİlk amaç görünüm olduğu için rgb gerekiyor hocam birazda çünkü phantom spiritin soğutmasından memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
@ahmetmelihalemdar hocam bu argb kablosu bütün modellerde bu kadar kısamı çünkü ben argb hub kullanıyorum anakartta yok giriş.
EvetKısa derken ? Sıvı soğutmanın rgb kablosu mu
İyi gözüküyor hocam teşekkürlerArctic Liquid Freezer III Pro 360 almanı öneririm hem kasa beyaz ise beyaz seçeneği de mevcut en ucuz da idefix de alınabilir yani.
Hub a kadar yeter onun uzunluğuEvet
İyi gözüküyor hocam teşekkürler