Hp-Omen-17 Laptop Soğutucu Önerisi

seulo

80+
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
62
Reaksiyon skoru
7
Merhaba forum üyleri ben bu laptobu aldım OMEN Gaming Laptop 17- db1013nt (C2EZ3EA) ama soğutucu bulamıyorum altına Zalman ZM-NS3000 aldım ama pek kademeleri işe yaramıyoe sadece 1.kademe kullana biliyorum 2.kademeden sonra laptop yavaşça düşüyor. Altındaki laptop tutacak yerleride kasayı tutamıyor. Pek beğenmedim güvende vermedi bu laptop için hangi soğutucu almam daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
 
Merhaba forum üyleri ben bu laptobu aldım OMEN Gaming Laptop 17- db1013nt (C2EZ3EA) ama soğutucu bulamıyorum altına Zalman ZM-NS3000 aldım ama pek kademeleri işe yaramıyoe sadece 1.kademe kullana biliyorum 2.kademeden sonra laptop yavaşça düşüyor. Altındaki laptop tutacak yerleride kasayı tutamıyor. Pek beğenmedim güvende vermedi bu laptop için hangi soğutucu almam daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Fanlı soğutucu almanıza gerek yok. Laptop standı almanız yeterli olacaktır.
 
Bu fiyata daha iyileri vardı.
Bu tarz bir şey her türlü işini görürdü hocam
https://www.akakce.com/laptop-sogut...-led-fanli-usb-2-0-11-17-fiyati,20273498.html

hatt bunun gibi daha ucuza bile alsan yeterli olur muhtemelen maksat yerden yüksekte olsun ve içeriye hava akışı artsın
Hocam 2. Attığınız linkteli laptop soğutucu bende var ama işte küçük geliyor ve laptop kayıyor bana laptop tam oturacak ve kaymayan bir soğutucu lazım
 
Merhaba forum üyleri ben bu laptobu aldım OMEN Gaming Laptop 17- db1013nt (C2EZ3EA) ama soğutucu bulamıyorum altına Zalman ZM-NS3000 aldım ama pek kademeleri işe yaramıyoe sadece 1.kademe kullana biliyorum 2.kademeden sonra laptop yavaşça düşüyor. Altındaki laptop tutacak yerleride kasayı tutamıyor. Pek beğenmedim güvende vermedi bu laptop için hangi soğutucu almam daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
https://www.akakce.com/laptop-sogut...rgb-fanli-usb-2-0-14-19-fiyati,845108957.html
Büyük olacak sanırım ama mümkünse böyle bir şey alın, yanlarından kapalı olunca daha iyi olduğunu duydum.
 
Geri
Top