YUEge01-Kİ
80+
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 85
- Reaksiyon skoru
- 26
https://amzn.eu/d/0g9KVWJt27 ppi daha yüksek 32 beğenmeyebilirsin
Bu monitörü gözüme kestirmiştim de tasarımı ve markasının MSI olması beni çekmişti, GIGABYTE ile aralarında DP 2.1 dışında bir fark var mı ? ( Panelleri hep aynı kullanıyorlar zaten sanırım çoğu QD OLED'in panelleri aynı diye biliyorum)