İsmail Kartal Fenerbahçenin Yeni Teknik Direktörü Oldu

tek yenilgisi trabzon derbisi?
Buradaki 7 Malubiyeti Ben Mi Aldım ?

Berabere Kaldığı Maçları Ben Mi Aldım ? Hepside Kanser Ettiği Maçlardı .

1781789291799.webp
 
İflah olmaz bu takım bir tane düzgün TD adayı yok.
 
bu kafayla 10 yıl daha şampiyon olamaz fener haladaha dün gibbi hatırlıyorum uefa konferans liginde olympiakosa kendi evimizde penaltılara yatmıştık üstüne bonucciyi iyi penaltıcı diye oyuna sokmuştu ismail kartal sonra penaltıyı da kaçırdık bu adamdan bişe olacağı yok yanlış karrar
 
İsmail hocanin gelmesini istemezdim. 3. Kez gelmis 3 kez gonderilmis hocaya yazik diye dusunuyordum ama hoca kafasina takmis sampiyon olmak istiyor. Aziz yildirim ile gelmesi en azindan daha iyi oldu. Tek endisem onceki donemi gibi tek oyuncuya takilip oyunu bozmasin. Gecen senelerde konferans liginde krunic sevdasi yuzunden o donemki kilit oyuncu fred i cikarmis sonra kanser etmisti bizi. Umarim ders cikarmistir ve yolun sonu sampiyonluk olur. Hocama guveniyorum suan. Yonetim de yildiz alamasa bile en azindan stoper ve santrafor alir umarim.
 
İsmail hocanin gelmesini istemezdim. 3. Kez gelmis 3 kez gonderilmis hocaya yazik diye dusunuyordum ama hoca kafasina takmis sampiyon olmak istiyor. Aziz yildirim ile gelmesi en azindan daha iyi oldu. Tek endisem onceki donemi gibi tek oyuncuya takilip oyunu bozmasin. Gecen senelerde konferans liginde krunic sevdasi yuzunden o donemki kilit oyuncu fred i cikarmis sonra kanser etmisti bizi. Umarim ders cikarmistir ve yolun sonu sampiyonluk olur. Hocama guveniyorum suan. Yonetim de yildiz alamasa bile en azindan stoper ve santrafor alir umarim.
İsmail kartal bir el frenidir son sezonunda herkes anlamıştır diye düşünüyordum ama birkaç ay sonra tekrar instaya ismail kartal editleri düştü herkes ismail kartalı tekrar sevmeye başladı. 23/24 sezonunda takım hocasız kalsa ismail kartal devre arası kovulsa fenerbahçe garanti şampiyondu.
 
bu kafayla 10 yıl daha şampiyon olamaz fener haladaha dün gibbi hatırlıyorum uefa konferans liginde olympiakosa kendi evimizde penaltılara yatmıştık üstüne bonucciyi iyi penaltıcı diye oyuna sokmuştu ismail kartal sonra penaltıyı da kaçırdık bu adamdan bişe olacağı yok yanlış karrar
O macta bonucci atis yapsaydi hoca kahraman ilan edilirdi. Sonucta bonucci kotu degildi. Sorun krunic sevdaysiydi. Krunic oynadigi andan itibaren olimpiakos oyunu kontrol etti. Ayni sekilde fred cikinca da oldu bu. Belki yeni kondisyonlu birini almsk mantikli ama giren oyuncular ozellikle krunic geldiginden beri 1 2 mac haric berbat oynadi. Ne diyelim umarim dersini almistir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İsmail kartal bir el frenidir son sezonunda herkes anlamıştır diye düşünüyordum ama birkaç ay sonra tekrar instaya ismail kartal editleri düştü herkes ismail kartalı tekrar sevmeye başladı. 23/24 sezonunda takım hocasız kalsa ismail kartal devre arası kovulsa fenerbahçe garanti şampiyondu.
En som geldiginde olimpiakos maci haric iyi yonetti bence. 58 macta 2.40 puan topladi. Hoca aciklamasi gordum 2 sampiyonlugumuz calindi diyor. Hoca asiri hirsli suan bence. Eger geven sene olimpikos maclari gibi hata yapmazsa cok iyi sezon gecirecegine inaniyorum.
 
O macta bonucci atis yapsaydi hoca kahraman ilan edilirdi. Sonucta bonucci kotu degildi. Sorun krunic sevdaysiydi. Krunic oynadigi andan itibaren olimpiakos oyunu kontrol etti. Ayni sekilde fred cikinca da oldu bu. Belki yeni kondisyonlu birini almsk mantikli ama giren oyuncular ozellikle krunic geldiginden beri 1 2 mac haric berbat oynadi. Ne diyelim umarim dersini almistir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


En som geldiginde olimpiakos maci haric iyi yonetti bence. 58 macta 2.40 puan topladi. Hoca aciklamasi gordum 2 sampiyonlugumuz calindi diyor. Hoca asiri hirsli suan bence. Eger geven sene olimpikos maclari gibi hata yapmazsa cok iyi sezon gecirecegine inaniyorum.
Hocam oynayan oyunculardı hırslı olan oyunculardı o puanı takım topladı hoca toplamadı gözünü seveyim ismail kartalın hamelelri hep takımın ayarını bozan hamlelerdi. bir tek taktiksel anlamda hocalık gösterdiği maç hatırlıyorum oda rize deplasmanıydı orada da kara düzen acemice bir yöntemle o bozuk sahada profesyonel futbolcuları çıkartıp bozuk sahada oynamaya alışmış iki kazma topçusunu oyuna aldı mert hakan ve serdar dursun o sayede o maçı kurtardı. hoca tabi iki şampiyonluğumuz çalındı dicek geldim altıma ettim sıvadım bu sezon tekrar sıvayacam demicek.
 
Buradaki 7 Malubiyeti Ben Mi Aldım ?

Berabere Kaldığı Maçları Ben Mi Aldım ? Hepside Kanser Ettiği Maçlardı .

Alıntıyı görüntüle
Siz iyi misiniz? Hoca 2.40 puan toplamis 7 beraberlik 7 maglubiyet avrupa dahil kotu mu? Iyice alistiniz her maci kazanalim kafasina.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam oynayan oyunculardı hırslı olan oyunculardı o puanı takım topladı hoca toplamadı gözünü seveyim ismail kartalın hamelelri hep takımın ayarını bozan hamlelerdi. bir tek taktiksel anlamda hocalık gösterdiği maç hatırlıyorum oda rize deplasmanıydı orada da kara düzen acemice bir yöntemle o bozuk sahada profesyonel futbolcuları çıkartıp bozuk sahada oynamaya alışmış iki kazma topçusunu oyuna aldı mert hakan ve serdar dursun o sayede o maçı kurtardı. hoca tabi iki şampiyonluğumuz çalındı dicek geldim altıma ettim sıvadım bu sezon tekrar sıvayacam demicek.
Yapamayacak olsa kabul etmezdi gorevi kotu hoca olsa oyuncular berbat hoca vs derdi. Macta bazen hoca taktik verir oyuncu uygulamaz veya tam tersi olur. Bak turkiye milli mac
 
Kadıköy tarafında tanıdığınız kaloriferci var mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,771
Mesajlar
11,080,937
Üyeler
198,191
Son üye
Çağatay Ç.
Geri
Top