- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Güzel güzel hocam valla hayırlı olsunBen düz s25 aldım 2025 kasımda 42 ye. Özellikle çok büyük ekranlı telefon sevmediğimden uzun araştırmalar aonucu düz s25e karar verdim. S25 ultra ile aynı işlemciyi kullanıyor buda büyük bir artıydı benim için. Şuan çok memnunum.
Samsung'un bu satış stratejisi bence ya titanyum kasa da pek fazla ısınmıyor bana kalırsa şu anda maliyetleri kısmak için S26 serisine alüminyum kasa yaptılar zaten maliyet kısma belirtisi Exynos 2600 çıkartmaktı zaten S25 serisinin hepsinde neden Snapdragon var o zaman derler adama.