Iphone'ların Hava Atma Aracı Olması Hakkında Düşünceleriniz Nelerdir?

Ben düz s25 aldım 2025 kasımda 42 ye. Özellikle çok büyük ekranlı telefon sevmediğimden uzun araştırmalar aonucu düz s25e karar verdim. S25 ultra ile aynı işlemciyi kullanıyor buda büyük bir artıydı benim için. Şuan çok memnunum.
Güzel güzel hocam valla hayırlı olsun :) S26+ ile arasında kaldım S25 ultranın ben S25 ultrayı işlemcisinden dolayı alıyorum ben dün S26+ kargoda iptal ettirdim bir telefon alırken herkes kendi içine sineni alması gerekiyor :) S25 ultraya karar verdim çünkü hem Snapdragon olduğundan en önemli konu benim için islemcisiydi şu anda kullandığım Redmi Note 9 Pro'daki Snapdragon 720G bile hala 5 yıldır akıcı ise 8 Elite 10 yılda gider diye düşünüyorum ayrıca entegre modemi var daha az ısınacaktır S26+ a göre ama şu da var tabii titanyum kasa tabii sıcaklığı daha fazla etkiliyor alüminyum kasaya göre ama harici modemi olduğundan S26+ daha fazla ısınıyor ama en azında S25 Ultra da entegre modem var bu ısınma durumunu önleyecek gibime geliyor.

Samsung'un bu satış stratejisi bence ya titanyum kasa da pek fazla ısınmıyor bana kalırsa şu anda maliyetleri kısmak için S26 serisine alüminyum kasa yaptılar zaten maliyet kısma belirtisi Exynos 2600 çıkartmaktı zaten S25 serisinin hepsinde neden Snapdragon var o zaman derler adama.
 
arkadaşınla arkadaşlığını bitiriyorsun yada mesafe koyuyorsun oluyor bitiyor. boş insanların boş lafları.
Aynen öyle yaptım bitirdim zaten yaşıda küçüktü benden fikirlerimiz çok uymuyordu çoğunlukla bu olayda son raddeye getirdi olayı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşte g*tünde giyecek don yok iphone 17 alıyorlar. Bir arkadaşım var iş yerinden. Kız kardeşi asgari ücretle işe başlayıp 17 pro max alacakmış. İçimden neler söyledim de sustum 😂 4 5 aylık maaşını 1 telefona bağlayan insanlara artık "aa iphone'u var vaoov" demek yerine g*tüyle gülüyor herkes ama farkında değiller
İşte hocam beyinleri zengin insanları bulma çabasıyla kendilerini kamerada çekip ünlenme çabalarıyla dolmuş sanki eline iphone 17 alan herkes david beckham
 
samsung almak daha iyi ya iphone kaç senedir aynı bokun pembesi laciverti samsungun AI ı daha iyi daha fazla özellik getiriyor . apple ın calısanları samsunga geçmişmiş bide
hocam üzülerek söylüyorum ki samsung da kaç senedir aynı bokun laciverti durumunda s serisinde ultra telefonlar dışındakiler hiç değişmiyor bile s22 ile s26 aynı kameraya sahip o kadarını diyeyim
 
  • İnanılmaz
Reaksiyonlar: XPCX
Merhaba arkadaşlar, ben dün yaşadığım olayı yazıyorum size dün S26+ aldım. Arkadaşıma söyledik, "Neden iPhone 17 almadın, ***** mısın la?" diyerek dalga geçti. TR'de neden bu durum var, onu da merak ediyorum. iPhone serisi her zaman böyleydi. Ben iPhone almayı popüler kültür köleliği olarak görüyorum. Kimsenin benim hakkımda dedikleri umurumda değil, ben kendim kullanmak için alıyorum, kimseye bir hava atma peşinde değilim. Bu durum beni çok sinirlendirdi. Siz bu hava atma olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
insanlar gosteris varoşca onu gectim ben telefona o kadar veriyorsam bana özel birseyleri olması lazım farklı premium hissettirmesi lazım androidlerde boyle birsey yok 70k telefona para versem iphonedan baska birsey dusunmem şahsen arkadasının az cok haklı gibi
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: XPCX
hocam üzülerek söylüyorum ki samsung da kaç senedir aynı bokun laciverti durumunda s serisinde ultra telefonlar dışındakiler hiç değişmiyor bile s22 ile s26 aynı kameraya sahip o kadarını diyeyim
en azından AI var
 
İşte g*tünde giyecek don yok iphone 17 alıyorlar. Bir arkadaşım var iş yerinden. Kız kardeşi asgari ücretle işe başlayıp 17 pro max alacakmış. İçimden neler söyledim de sustum 😂 4 5 aylık maaşını 1 telefona bağlayan insanlara artık "aa iphone'u var vaoov" demek yerine g*tüyle gülüyor herkes ama farkında değiller
kral s26plus cokmu ucuz
 
kral s26plus cokmu ucuz
iphone 17 almasınlar s26 plus alsınlar demedim ben. Ama mesela denk olarak 2 telefon baz alırsak düz S25 ve iphone 17 yi ele alabiliriz. Yurt dışı fiyatları çok yakın. Ama moruq iphone yhaa kafasıyla adam 2 katı fiyat veriyor ve buna değdiğini söylüyolar :)
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: XPCX
Merhaba arkadaşlar, ben dün yaşadığım olayı yazıyorum size dün S26+ aldım. Arkadaşıma söyledik, "Neden iPhone 17 almadın, ***** mısın la?" diyerek dalga geçti. TR'de neden bu durum var, onu da merak ediyorum. iPhone serisi her zaman böyleydi. Ben iPhone almayı popüler kültür köleliği olarak görüyorum. Kimsenin benim hakkımda dedikleri umurumda değil, ben kendim kullanmak için alıyorum, kimseye bir hava atma peşinde değilim. Bu durum beni çok sinirlendirdi. Siz bu hava atma olayı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Neden iPhone almadın ki , 2el piyasası canlı nakit ihtiyacında sence Android mi daha hızlı elden gider yoksa iPhone mu 😀 bence Android alarak yanlış yapmışsın.
 
iphone 17 almasınlar s26 plus alsınlar demedim ben. Ama mesela denk olarak 2 telefon baz alırsak düz S25 ve iphone 17 yi ele alabiliriz. Yurt dışı fiyatları çok yakın. Ama moruq iphone yhaa kafasıyla adam 2 katı fiyat veriyor ve buna değdiğini söylüyolar :)
o konuda dogru ama aynı fiyatta 2 cihaz dusunelim biri iphone diyeri andorid secim belli degilmi dandik hissettiriyor insana yapacak birsey yok (hayıtmda iphone kullanmadım) kullanmamda buyuk ihtimal yakın zamanda
images.webp
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: XPCX
o konuda dogru ama aynı fiyatta 2 cihaz dusunelim biri iphone diyeri andorid secim belli degilmi dandik hissettiriyor insana yapacak birsey yok (hayıtmda iphone kullanmadım) kullanmamda buyuk ihtimal yakın zamanda
Alıntıyı görüntüle
Ben iki tarafıda kullandım hocam. İphone'da samsung'da hakkaten çok premium ürünler yapıyor. Normalde aralarındaki fark az olsa birini tercih et sıkıntı olmaz ama şimdi S25 49k ya satılıyor iphone 17 ise tam 78k. El insaf yani ikiside çok premium ürünler ama bu fiyat farkı çok absürt hele ki yurt dışı fiyatları çok yakın. Ülkemizde iphone vergisi diye bişey var galiba. İphone alan arkadaşlar iphone'un şu özelliği bana lazım diyip alıyolarsa başım üstüne sıkıntı yok ama geneli moruq iphone yhaa kafasıyla almaları komik oluyor. Normalde benzer kalitede iki cihaz arasından fiyatları arasında uçurum varsa uygun fiyatlıyı seçersin. Millet sırf iphoneum var demek için 30k fazla veriyor.
 
Neden iPhone almadın ki , 2el piyasası canlı nakit ihtiyacında sence Android mi daha hızlı elden gider yoksa iPhone mu 😀 bence Android alarak yanlış yapmışsın.
Hocam satacağım telefon neden alıyim satıcam nasıl olsa diye niye telefon alıcan ki bu şekilde en fazla 1-2 sene kullanırsın Geek yok al bir tane sağlam bir şey sonra da 10 yıl da gider.
 
Geri
Top