Forza Horizon 6 Crackli İndirirsem Ban Yermiyim?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Hwid banı kafasına yiyince akıllanır boyle bir olay yok. Sadece online fix kullananlarla oynaması çok daha güvenli bir yol. Kaç gün microsoft serverında oynatacagı belli değil. Donanımını 2. Elde 3 kurusa satınca anlar hatasını.
Cahil egosu. Tek bir kişi gösterirsen bu şekidle hwid ban yiyen ben ne olayım
 
Bence ban yemem için ragebait yapıyorsun, forza 5 çıktığından beri oynadım steamde spacewar oyununda 500 saatim var ana hesbaımda tek ban yemedim


buyur spacewar oyununda 30 000 kişi var şuanda hepsi bir şekilde online.fix ile official sunuculara bağlanan insanlar
Olm her oyun aynı mı crack olup online girebildiğin yüzlerce oyun var zaten. Mevzu microsoftun adım atması bu konuda. Önceden takmıyordu bu kadar. Yakında yok edecekler bence. Microsoft serverlarına erisenleri en azından.
 
Bence ban yemem için ragebait yapıyorsun, forza 5 çıktığından beri oynadım steamde spacewar oyununda 500 saatim var ana hesbaımda tek ban yemedim


buyur spacewar oyununda 30 000 kişi var şuanda hepsi bir şekilde online.fix ile official sunuculara bağlanan insanlar
Konuyu gördüğümde yasal olmayan kopyayla çevrimiçi oyun oynamanın mümkün olmayacağı yönündeki bilgiden emindim ama söz konusu Microsoft olunca şu tabloya şaşırmadım. Konsol satan bir şirket, oyun oynamak için konsola ihtiyaç yok diye reklam yapabiliyorsa, çevrimiçi oynamak için oyunu almaya ihtiyacınız yok da diyebilir. Yani diyemez tabi de bu şekilde kuralları esnetir.
 
Olm her oyun aynı mı crack olup online girebildiğin yüzlerce oyun var zaten. Mevzu microsoftun adım atması bu konuda. Önceden takmıyordu bu kadar. Yakında yok edecekler bence. Microsoft serverlarına erisenleri en azından.
Neye dayanarak söylüyorsun bunu bence çok mantıksız forza 3 ten beridir bu böyle
 
Forza 3 ten beri kaç kere playground acıklama yaptı banlar ve crack icin veya microsoft hwidi cakacagız dedi
En son daha fh6 çıkmadan erken erişim yada erken erişime bile girmeden oynayanibliyordu gene aynısın ıdedielr hatta foto geziniordu ortalıkta ama o bi yayıncıya aitti sadece havlıyorlar ısırmıyorlar :D
 
Merhaba arkadaslar FH6 cikti biliyosunuz crackli yuklesem Hala ban falan yer miyim yoksa oyuna erken erisenlermi sadece bay yiyor?
Hiç bir şey olmaz ben FH6 ya para vermem aynı oyun ama online.fix te crack hali var hesap bağlayıp çevrimiçi oynayabiliyorsun güncelleme geldiğinde siteden indirip oyunu oynamaya devamda edebiliyorsun ban yeme gibi bir durum yok içiniz rahat olsun sadece virüs programınız varsa oyunun exe dosyasını virüs olarak algılayabilir lisansı bypass ettiği için aslında virüs değildir.
 
Merhaba arkadaslar FH6 cikti biliyosunuz crackli yuklesem Hala ban falan yer miyim yoksa oyuna erken erisenlermi sadece bay yiyor?
online.fix ile yemezsin hayır sadece nickini değişmen gerek belli olmaması için.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top