280hz+ Monitör Tavsiyesi İstiyorum

J4rvisM

80+ Gold
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
7,093
Reaksiyon skoru
5,211
En çok istediğim şey renklerin gözüme kötü gelmemesi. Normalde Asus VG249Q kullanıyorum kaç yıl oldu ben unuttum. Birkaç ay önce ana monitör yaparım diye ucuz fiyattan LG UltraGear 24GS65F-B aldım. Ancak renkler o kadar soluk ve grimsi geldi ki 180hz olmasına rağmen yan monitör yaptım. (Keşke iade etseydim ama maalesef). Şuan sizden max 9k olacak şekilde monitör önerisi istiyorum. Pubg, Cs, valo yanında hikayeli oyunlarıda çok oynuyorum yani görüntü kalitesi çok önemli. Asus panelinden şaşmamak için aklımda ASUS TUF GAMING VG259QMR5A almak var. Ancak size sormak istedim önerileri olan var mı acaba ?

Sistem özelliklerim
R5 5600
rtx 4060ti 16gb
 
En çok istediğim şey renklerin gözüme kötü gelmemesi. Normalde Asus VG249Q kullanıyorum kaç yıl oldu ben unuttum. Birkaç ay önce ana monitör yaparım diye ucuz fiyattan LG UltraGear 24GS65F-B aldım. Ancak renkler o kadar soluk ve grimsi geldi ki 180hz olmasına rağmen yan monitör yaptım. (Keşke iade etseydim ama maalesef). Şuan sizden max 9k olacak şekilde monitör önerisi istiyorum. Pubg, Cs, valo yanında hikayeli oyunlarıda çok oynuyorum yani görüntü kalitesi çok önemli. Asus panelinden şaşmamak için aklımda ASUS TUF GAMING VG259QMR5A almak var. Ancak size sormak istedim önerileri olan var mı acaba ?

Sistem özelliklerim
R5 5600
rtx 4060ti 16gb
hocam renkleri gri ve soluk değil aksine asusu xiaomi kamerası gibi düşünün renkleri gerçeğinden daha canlı gösteriyor bana göre en gerçekçi renk tonu lg'de var amazonda 300hz monitörü 12k olması lazım onu öneririm.
 
hocam renkleri gri ve soluk değil aksine asusu xiaomi kamerası gibi düşünün renkleri gerçeğinden daha canlı gösteriyor bana göre en gerçekçi renk tonu lg'de var amazonda 300hz monitörü 12k olması lazım onu öneririm.
Bakacağım. Ama 12k biraz fazla geldi bana. Sizce


Almak vs daha kötü mü olur ? Yoksa acaba almışken 2k mı almam lazım. 2k'da performans sorunu çekerim gibi geliyor
 
hocam benim bu monitör hakkında onlarca postta yorumum var gerçekten bunu alcağınıza monitör almayın kasayı açın boş duvara bakıp görüntüyü hayal edin daha iyi renk parlaklık olaylarının hepsini geçtim monitör 1080p gibi bile değil aşırı bulanık bir görüntüsü var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,659
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top