Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

Single Shotun eksisi ne olur acaba pbt”ye göre?
Single shot tek katmanlı plastikten oluşuyor. Üstündeki yazılarda aynı qbz deki gibi baskı şeklinde. Zamanla silinme olasılığı yüksek.

PBT- abs ye göre yağlanma ve sürtünmeye daha dirençlidir. Sadece malzeme kalitesi farkı var.

Double shot ne dersen. Ondada çift enjeksiyonlu üretim yapılır. Double shot keycaplerde silinme ihtimali sıfırdır.

1781907637961.webp
 
Single shot tek katmanlı plastikten oluşuyor. Üstündeki yazılarda aynı qbz deki gibi baskı şeklinde. Zamanla silinme olasılığı yüksek.

PBT- abs ye göre yağlanma ve sürtünmeye daha dirençlidir. Sadece malzeme kalitesi farkı var.

Double shot ne dersen. Ondada çift enjeksiyonlu üretim yapılır. Double shot keycaplerde silinme ihtimali sıfırdır.

Alıntıyı görüntüle
Rs7 vb diğer klavyelerde de Single mıdır hep yoksa pbt olanlar var mı orjinalimde. Qbzdeki de Single shot mu. Bu bir sorun mudur
 
Rs7 vb diğer klavyelerde de Single mıdır hep yoksa pbt olanlar var mı orjinalimde. Qbzdeki de Single shot mu. Bu bir sorun mudur
İki modelde de şeffaf keycapler single shottır. Bu bir sorun değildir. Double-shot katı keycapleri olsaydı zaten fiyata da ekstra 1k yansırdı diye düşünüyorum. Ama güney rgb konumlandırılan klavyelerde genellikle şeffaf veya side printed keycap tipi kullanılır.

Şeffafların avantajı rgb'yi iyi yansıtır. İsteseler double shot yapabilirler ama mantığı yok. Çünkü iki şeffaf baskı ışığın kırılımını bozar. Esprisi kalmaz şeffaflığın. Üstlerindeki harf baskılarının zamanla erime riski vardır. Ama eskiden kullandığımız klavyelerdeki gibi kötü baskılar değil. Uzun süre gidecektir. Baskı üstünde koruyucu kaygan bir yapı var zaten. Tırnağınla kontrol et anlarsın.

Ben şeffaf keycap sevmiyorum. Niye qbz 75 aldın dersen, pire için koca yorganı yakmak istemedim. :D
 
Geri
Top