- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
zaten hocam suan 10 saat ustu basıyorum netlerde fena değil(mat harıc).şu kalan 50 gün eliden geleni yap on yılın gibi olmadıysada en azından denedin *az kalmış olsada* içinde kalmasın
zaten hocam suan 10 saat ustu basıyorum netlerde fena değil(mat harıc).şu kalan 50 gün eliden geleni yap on yılın gibi olmadıysada en azından denedin *az kalmış olsada* içinde kalmasın
imkan varsa keşke gitseydiniz hocam sağlık olsun, umarım istediğiniz hedefe varırsınızkendisine olan boş güven ile mezua kaldım ücretli geliyordugerek duymadım eczacılıkta bakkal işi gibi geldiğinden elleşmedim . umarım hata etmemişşimdir
hocam aslında mezuna kalmak aklımda yoktu.bizim arkasdaslarda 2 mezun senelerinde onlarlada konustum.diyolarki artık 1 yada 2 mezun normal eger cidden calısıcaksan kal aklında kalmasın diyolar(bide dogru tahmin ettin ben kaptanlık istiyodum baktım olmucak bari hemsirelik olsun dedim)Seneye çalışacak mısın hayır, o zaman? Gerçekleri yüzüne vuralım 12 1. 2. Mezun 3 yıldır ne yapıyorsun? Zaten ailenin durumu iyi olmasa çalışıyor olurdun. O zaman babanı dinle diyeceğim. Hemşireliği sen aslında hedeflemiyorsun şu an kral. Kendine sor ki ben hemşirelik mi istiyorum yoksa bir yıl daha maceraya mı atılıyoru
Yok son 50 gün ne yaptıysan yaptın şu an bu kafada ilerleyip en iyisini yapacaksın hatta kendini de ki mezuna kalmak yok bu yıl olacak 10 saat 50 günden 500 saat yapar daha ne olsun fazlasıyla yeter şu an ileride ne olacağına karar verme zamanı değil 50 gün dişini sonuna kadar sık. Sınav bittiği gün de düşünme bunları kafan rahat tatil yap sonuçlar açıklanır ha o zaman işte ben bunu şunu istiyorum diye bol bol düşünürsün. Ben sana şunu söyleyeyim mezuna bırakacak olsan bile şu son aylarda yaptıkların sonraki senin 4 5 ayını kurtaracak şakasız millet küçümsüyor ama asıl olay zaten son aylarda.hocam aslında mezuna kalmak aklımda yoktu.bizim arkasdaslarda 2 mezun senelerinde onlarlada konustum.diyolarki artık 1 yada 2 mezun normal eger cidden calısıcaksan kal aklında kalmasın diyolar(bide dogru tahmin ettin ben kaptanlık istiyodum baktım olmucak bari hemsirelik olsun dedim)
hocam ne diyosunuz?Perşembe'nin gelişi Çarşamba'dan belli olurmuş. Öyle diyor bir Ata sözümüz.
Biz herşeyi yaşayarak anlayabilen bir milletiz.hocam ne diyosunuz?
Ya bende yaşıtom senle ama bazo şeyler istediğimiz tibi olmuyor napabiliriz benimle mezun olan arkadaşım yazdı bir yeri tutsun gideyim diye bir yıl okudu hazırlıktaydı okul değildi peder istiyor diye gitti. İngilizce hazırlık okuyordu geçemedi bir yıl sonra sonra dedi ki ya ben bunu istemiyorum pkulu bıraktı tekrar hazırlanıyor açıkcası bende dahil çalışma huyu çocukken edinmedik işi laga lugaya buruyoruz tam bugün bailadık bailadık artık ama bizim avukat mat öğretmenliği okumuş kaznamış istememiş ayrılmış tekrar girmiş böyle hayat sırf gircez etcez 3 yıl boş geçti diyede hayatımızın 10-15 yılını harcamayalım. Ki yaşlılar için iki yıl dört yıl farketmiyor okuyan bi halt olacak sanıyor önemli olan dğzgğn bölüm ce okulHocam kaldım ama hiç kafa yormadım derslere mental olarakda sıkıntım yok çünkü ben ders çalışmadım yada kendimi yıpratmadım ama şuan çalışıyorum gelirse hemşirelik yazicam ama gelmezse ne yapsam bilemiyorum.mezuna kalmasan pişman olursam diye düşünüyorum kalsam bü seferde 19 yaşındayım sınavdan sonra 20 olucam .uniye 21 yaşında gidicem gidersem.yas olarak geç olucak yani nebliyim içimden şunları düşündükçe bu garip oluyorum kalsam bu dert kalmasam bu dert
Yaw Ali sen ne diyon kimse senin özlü sözlerine gerek duymuyor lütfen benim konuma yazma artıkOkuyanlar aradığını bulamıyor. Okumayanlar da hep hayal kuruyor. Hayat böyle.
Kötü geçti gibi.Yaw Ali sen ne diyon kimse senin özlü sözlerine gerek duymuyor lütfen benim konuma yazma artık
başkan aynısı benim,2 yıllık pc prog yazdım ilçemde,şimdi ing işletme yazıp sınavsız ikinci üniden YBS girecem,bence sen de öyle yapbenzer durumdayım bende 2.mezunum ama asla 3e kalmicam kafama falan sıkarım çok sinir bozucu boktan bir şey 2 yıllık bilgisayarla ilgili birşeyler yazarım en kötü bilgim ve ilgim var sonra belki dgs kasarım