Çözüldü✓ 9060 XT Ekran Kartı Alınır mı ?

Merhabalar iyi forumlar herkese. Kendimi bildim bileli hep Nvidia kullandım fakat oyunlara yeterli kalması için 9060 XT gözüme çok hoş geldi bu ekran kartını da öven insanları çok gördüm. Amd'nin nvidia'dan farkı nedir bu kartta, alınır mı peki ?
9060xt 16gb sanırım piyasanın en fiyat performans kralı ekran kartı durumunda şuan. 2K çözünürlükte bile denedim üzmüyor.
 
Hocam teknolojisiz de gayet yeterli bir kart şuan için. Teknolojisi de o kadar kötü değil gayet işinizi görür yani. Zaten fiyat performans istiyorsanız düşünmenize gerek bile yok alın geçin yıllarca kullanırsınız. Driver sorunu olarak biraz hangi sorun olduğuna ve size de bağlı ben yaşadığım problemleri çok umursamadığım için çok sıkmıyor canımı. Öyle kullanmanıza engel olacak bir hata yaşayan da görmedim forumda filan.
Çok doğru söylüyorsunuz. Dediğim gibi karar verme aşamasındayım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

9060xt 16gb sanırım piyasanın en fiyat performans kralı ekran kartı durumunda şuan. 2K çözünürlükte bile denedim üzmüyor.
Gerçekten muazzam bir performans veriyor hakkını asla öldüremem ama işte Driver korkutuyor.
 
Çok doğru söylüyorsunuz. Dediğim gibi karar verme aşamasındayım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gerçekten muazzam bir performans veriyor hakkını asla öldüremem ama işte Driver korkutuyor.
1 tane bile problem yaşamadım 9060xt'de. hani poblem yaşıyorum diyenlerin çoğu ya driver güncellemeden bi haber yada işletim sistemini güncellemeden anlıyor. hatta sürücü kurmadan amd ekran kartından sorun yaşamadan verim alacağını bekleyen bile var. 7000 serisi ve öncesinde evet garip sürücü hataları yaşanıyordu ama 9000 serisinde akıyor ekran kartı mük mük.
 
Nvidia kartlar cidden çok pahalı bütçemi aşıyor ne yalan söyleyeyim ama hocam aslında lafı kıvırıyorum ben bu zamana kadar hep Nvidia kullandım, Gtx 960, şuan kullandığım 1660 TI, driver sorunları 6000 serisinden bu yana büyük ölçüde azaldığını söylüyor kullancılar bilemedim ya alsam mı almasam mı? 5060 modelinden kesinlikle vazgeçtim artık Ahmet abinin videosunu izlemiştim ve ucuz yırtmışım şuan 5060 kullanıcaktım yoksa. İkinci el bir 4070 düşünüyorum eğer 9060 xt'de karar kılmazsam. Sizinde son bir eklemelerle tavsiyelerinizi alabilirim uygunsa sizede.
20K ya 9060XT yerine 24K ya 5060Ti daha mantıklı bence ama 20K üstü asla çıkmaz 24K beni çok zorlar vs diyen alabilir tabi Nvidia teknolojilerine ihtiyaç yoksa.
 
1 tane bile problem yaşamadım 9060xt'de. hani poblem yaşıyorum diyenlerin çoğu ya driver güncellemeden bi haber yada işletim sistemini güncellemeden anlıyor. hatta sürücü kurmadan amd ekran kartından sorun yaşamadan verim alacağını bekleyen bile var. 7000 serisi ve öncesinde evet garip sürücü hataları yaşanıyordu ama 9000 serisinde akıyor ekran kartı mük mük.
hocam günümüz şartlarında tüm oyunları eksiksiz oynatır testlerde izledim ama emin olmak için bir kez daha sormak istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

20K ya 9060XT yerine 24K ya 5060Ti daha mantıklı bence ama 20K üstü asla çıkmaz 24K beni çok zorlar vs diyen alabilir tabi Nvidia teknolojilerine ihtiyaç yoksa.
Hocam 5060 TI bence parasını hakeden bir kart değil 24K ona vereceğime ikinci elden bir 4070 Super alma şansım var şuan. Zaten iki kart kaldı kafamda ya 9060 xt ya da rtx 4070 super alıcam ikisi arasında gidip geliyorum.
 
hocam günümüz şartlarında tüm oyunları eksiksiz oynatır testlerde izledim ama emin olmak için bir kez daha sormak istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 5060 TI bence parasını hakeden bir kart değil 24K ona vereceğime ikinci elden bir 4070 Super alma şansım var şuan. Zaten iki kart kaldı kafamda ya 9060 xt ya da rtx 4070 super alıcam ikisi arasında gidip geliyorum.
5060Ti zaten 4070 ayarında bir kart, süper daha güçlü ama o da ikinci el olacak sonuçta tercih meselesi.
 
hocam yaşadağım yerde topladım ben bir sistem işlemci, anakart ve ssd sıfır diğer geri kalanlar ise ikinci el olmak üzere. 9060 xt ile topladığım zaman (32 gb ram ile) 51.760 TL oluyor. 9060 xt ile bu sefer (16 gb ram) ile topladığım zaman ise 44.760 TL, RTX 5070 (16 gb ram ile) 58.760, RTX 4070 Super (16 gb ram ile) 53.760 TL tutuyor fiyatlarlar. Amd hala içime sinmiyor ama 16 GB olduğu için Vram'den dolayı alasım var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sapphire markasından şikayet edenleri gördüm hocam. Siz sorun yaşamamışsınız, 16 GB modeli ikinci elde şuan 16-17K ikinci ellerde alma şansım var evet.
Sorun her marka modelde olabiliyor o biraz tabi şans işi. Aynı markanın zamanında 7700xt olanını da kullandım onda da şansa sorun olmadı.

Birde tavsiyem hangi kart alacaksanız alın 8 gb lık model almayın. Kısa bir süre sonra pişman olursunuz güncel oyunları takip ediyorsanız. Vram konusunda.
 
Yayin acabilirsin yayinin kalitesi de Nvidia ile ayni zaten. Bu yayinda bozuk kalite olayi 7000 serisine kadar vardi encoder gelistirildi. YT'den kendin de inceleyebilirsin. Ayrica tabii ki alinir dusuk guc tuketimli cok iyi bir kart.
 
Sorun her marka modelde olabiliyor o biraz tabi şans işi. Aynı markanın zamanında 7700xt olanını da kullandım onda da şansa sorun olmadı.

Birde tavsiyem hangi kart alacaksanız alın 8 gb lık model almayın. Kısa bir süre sonra pişman olursunuz güncel oyunları takip ediyorsanız. Vram konusunda.
Hocam son yorumunuz yeterli oldu bana ilk defa Amd kullanıcam ve üzülmeyeceğimi düşünüyorum. 9060 XT'de karar kıldım sağolun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yayin acabilirsin yayinin kalitesi de Nvidia ile ayni zaten. Bu yayinda bozuk kalite olayi 7000 serisine kadar vardi encoder gelistirildi. YT'den kendin de inceleyebilirsin. Ayrica tabii ki alinir dusuk guc tuketimli cok iyi bir kart.
Haklısınız hocam sağolun seçimim Rx 9060 xt'den yana olucak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,484
Mesajlar
11,077,695
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top