Sınav Görevlisi ile Yaşadığım Olay

Katılım
21 Haziran 2026
Mesajlar
5
Reaksiyon skoru
1
TYT sınavının bitmesine 10 dk kala optiğimi ve kitapçığı sıramın yanına gelen görevliye teslim ettim görevli yanımda optiğimi 10 saniye kadar inceledi ben de çok kısık sesle görevliye 1 dk optiğimi geri alabilir miyim dedim görevli de hiçbir uyarıda bulunmadan uzattı ben tereddütte kaldığım soruyu optikten sildim ve boş bıraktım optiği hemen görevliye geri verdim bunlar sınav sürecinde oldu süre dolmamıştı dünden beri kafayı yiyorum çok zor durumdayım yalvarırım bilen söylesin
 
TYT sınavının bitmesine 10 dk kala optiğimi ve kitapçığı sıramın yanına gelen görevliye teslim ettim görevli yanımda optiğimi 10 saniye kadar inceledi ben de çok kısık sesle görevliye 1 dk optiğimi geri alabilir miyim dedim görevli de hiçbir uyarıda bulunmadan uzattı ben tereddütte kaldığım soruyu optikten sildim ve boş bıraktım optiği hemen görevliye geri verdim bunlar sınav sürecinde oldu süre dolmamıştı dünden beri kafayı yiyorum çok zor durumdayım yalvarırım bilen söylesin
Bir sorun olmamıştır diye düşünüyorum bence içini rahat tut zaten yapacak bir şey yok.
 
Bir sorun olmamıştır diye düşünüyorum bence içini rahat tut zaten yapacak bir şey yok.
umarım sen haklı çıkarsın ya kendime o kadar kızgınım ki anlatamam zaten aşırı zor bir dönemden geçiyorum birde şimdi 1 ay boyunca sınavımın iptal korkusuyla yaşıcam lanet olsun ya
 
İptal edilmesi lazım normalde kurallara göre
 
Bir şey olmaz bundan. Sorun oluşturacak olsa görevli uyarırdı.
 
TYT sınavının bitmesine 10 dk kala optiğimi ve kitapçığı sıramın yanına gelen görevliye teslim ettim görevli yanımda optiğimi 10 saniye kadar inceledi ben de çok kısık sesle görevliye 1 dk optiğimi geri alabilir miyim dedim görevli de hiçbir uyarıda bulunmadan uzattı ben tereddütte kaldığım soruyu optikten sildim ve boş bıraktım optiği hemen görevliye geri verdim bunlar sınav sürecinde oldu süre dolmamıştı dünden beri kafayı yiyorum çok zor durumdayım yalvarırım bilen söylesin
Yeni bir sık isaretlemediysen sadece sildiysen çok problem olmaz ama olsa da burada görevlinin hatası var takma kafaya tatilin tadını çıkarmaya bak
 
Son düzenleme:
Sinav sirasinda gorevli ile konusmak bile yasak.
ÖSYM o kadar da katı değil bence evet yasak ama denemende sorun var mesela görevliye söylersin onu oraya yazma sebepleri öğrencilerin boş muhabbet yapıp sabote etmesini engellemek. Genelde sınav gözetmeni kopya veya şüpheli hareket falan yazınca iptal oluyor not aldıkları yerler var
 
TYT sınavının bitmesine 10 dk kala optiğimi ve kitapçığı sıramın yanına gelen görevliye teslim ettim görevli yanımda optiğimi 10 saniye kadar inceledi ben de çok kısık sesle görevliye 1 dk optiğimi geri alabilir miyim dedim görevli de hiçbir uyarıda bulunmadan uzattı ben tereddütte kaldığım soruyu optikten sildim ve boş bıraktım optiği hemen görevliye geri verdim bunlar sınav sürecinde oldu süre dolmamıştı dünden beri kafayı yiyorum çok zor durumdayım yalvarırım bilen söylesin
Görevliler böyle basit olaylardan bir öğrencinin koca bir senesini yakmaz. Boşa panik yapma yani.

Görevliler genelde 2 sebeple sınavı iptal eder:
1- Ortam huzurunu ciddi şekilde bozma.
2- Kopya şüphesi.
 
Son düzenleme:
Hiçbir şey olmaaaz. Babam öğretmendir, sayısız sınavda görev aldı. Oradaki gözetmenler insanlar. %95'i de sizin iyiliğinizi istiyorlar. Bir sorun teşkil etmesi halinde sana o an uyarı yapmak, bilgilendirmek, tutanağı seninle tutmak zorunda. İçini rahat tut.
 
Yeni bir sık isaretlemediysen sadece sildiysen çok problem olmaz ama osla da burada görevlinin hatası var

Hiçbir şey olmaaaz. Babam öğretmendir, sayısız sınavda görev aldı. Oradaki gözetmenler insanlar. %95'i de sizin iyiliğinizi istiyorlar. Bir sorun teşkil etmesi halinde sana o an uyarı yapmak, bilgilendirmek, tutanağı seninle tutmak zorunda. İçini rahat tut.
umarım siz haklı çıkarsınız sınavda 2 kez tıkandım kıpkırmızı oldum gözetmenler bunu farketti umarım katı davranmazlar ya
 
umarım siz haklı çıkarsınız sınavda 2 kez tıkandım kıpkırmızı oldum gözetmenler bunu farketti umarım katı davranmazlar ya
Hocam, kardeşim yaşındasınız büyük ihtimalle; size bir abiniz olarak gönül rahatlığı ile söyleyebilirim; bir şey olsa; O AN sizin de bilgilendirilmeniz ile olur bu işler. İçiniz lütfen çok rahat olsun. Tatil amaçlı babamın olduğu şehirdeyim, ona da sordum bak az önce; o da görevliydi sınavda; o da aynını diyor. O an bir şey varsa bilgilendirme yapılır, hayatımda duymadım böyle bir sebepten iptal diyor. İçiniz rahat olsun.
 
Geri
Top