Global'de RAM fiyatları düşecek bir belirti yok bu kadar çabuk olacak bir şey değil yani muhtemelen elindekileri aynı fiyattan satar yoluna devam edersin. Bu fiyatlar yakında zor.Hocamlar "G.Skill 8 GB Ripjaws V siyah 3600MHz X2" var upgrade yapılır mı eldekini satıp değer mi?
Yokki 5k var
Muhtemelen zararsız 32gb yaparsın diyorsunuz yani. Alayım o zaman hocam sağolun.Global'de RAM fiyatları düşecek bir belirti yok bu kadar çabuk olacak bir şey değil yani muhtemelen elindekileri aynı fiyattan satar yoluna devam edersin. Bu fiyatlar yakında zor.
Aynı yolun yolcusuyuz bendede 4600Yokki 5k var
Şuan hesabımda olsa vallahi atardımYarına kalırsa alırım
Yarın bi deneyelimYarına kalırsa alırım
Sıkıntı yok hocamŞuan hesabımda olsa vallahi atardım
Aynan elindekiler 4-5K eder.Muhtemelen zararsız 32gb yaparsın diyorsunuz yani. Alayım o zaman hocam sağolun.
valla globalde düşse bile bizde 6 ay sonra düşer benden söylemesiGlobal'de RAM fiyatları düşecek bir belirti yok bu kadar çabuk olacak bir şey değil yani muhtemelen elindekileri aynı fiyattan satar yoluna devam edersin. Bu fiyatlar yakında zor.