Ölü Piksel Var Ne Yapayım Yardım Eder Misiniz?

Katılım
11 Ekim 2020
Mesajlar
365
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
149
Arkadaşlar yeni monitör aldım KTC H27E6 27inc 300hz. Ekranın sol üst köşelerinde minnacık bir tane ölü piksel var. Ama kırmızıda siyah gözüküyorsa - beyaz renk de mavi gözüküyor toplam 4 renkte görebildim.
Normal kullanımda hiç gözüme batmıyor ekranın dibine girince görebiliyorum anca. Sizce iade yapayım mı yoksa böyle mi kullanayım bunlar yayılıyor mu bir sıkıntı olur mu?
 
Arkadaşlar yeni monitör aldım KTC H27E6 27inc 300hz. Ekranın sol üst köşelerinde minnacık bir tane ölü piksel var. Ama kırmızıda siyah gözüküyorsa - beyaz renk de mavi gözüküyor toplam 4 renkte görebildim.
Normal kullanımda hiç gözüme batmıyor ekranın dibine girince görebiliyorum anca. Sizce iade yapayım mı yoksa böyle mi kullanayım bunlar yayılıyor mu bir sıkıntı olur mu?
İade et gitsin ya sonrasında kafanı rahatsız etmesin durmadan hem de bu senin kişisel hakkın yani.
 
Ölü pikselse her renkte siyah olarak görünmesi lazım. Diğer türlü ise sıkışık pikseldir. Zamanla artar mı konusu panel kalitesiyle ilgili biraz, eğer ısınma ve voltaj dalgalanmasına karşı üretim olarak zayıf bir panelse zamanla çoğalma ihtimali var tabi ki.
 
Geri
Top