- Katılım
- 11 Ekim 2020
- Mesajlar
- 365
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 149
Arkadaşlar yeni monitör aldım KTC H27E6 27inc 300hz. Ekranın sol üst köşelerinde minnacık bir tane ölü piksel var. Ama kırmızıda siyah gözüküyorsa - beyaz renk de mavi gözüküyor toplam 4 renkte görebildim.
Normal kullanımda hiç gözüme batmıyor ekranın dibine girince görebiliyorum anca. Sizce iade yapayım mı yoksa böyle mi kullanayım bunlar yayılıyor mu bir sıkıntı olur mu?
Normal kullanımda hiç gözüme batmıyor ekranın dibine girince görebiliyorum anca. Sizce iade yapayım mı yoksa böyle mi kullanayım bunlar yayılıyor mu bir sıkıntı olur mu?