ArkasTheGreat
80+
- Katılım
- 22 Haziran 2026
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon skoru
- 0
Merhabalar, Türk Telekom fiber internet abonesiyim ve harici olarak satın almış olduğum modemi kullanmak istiyorum. TP Link Archer BE220 kullanmaya çalışıyorum. Yaklaşık 1 sene önce ISS kullanıcı adı ve şifresini modeme girerek ve başka bir ayar daha girerek modemi sorunsuz şekilde kullanmaya başlamıştım. Modemi sıfırlamak zorunda kaldım ve şu an modemde ISS kullanıcı adı ve şifresi girmeme rağmen internet alamıyorum, mecburen TürkTelekom modemi kullanmaya devam ediyorum. Bu modemi kullananlar interneti bu modemde nasıl kullanabileceğim konusunda yardımcı olabilir mi?