Yardım 4k OLED Monitör Seçimi, Doğru Mu Yaptım Yanlış mı?

sasuruto

80+
Katılım
12 Mayıs 2026
Mesajlar
30
Reaksiyon skoru
3
Bundan tam 1 ay önce MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED X24 modelini 46.000tl ye 5 taksit olarak almıştım fakat tasarımla uğraştığım için forumdaki arkadaşlar oled almamam gerektiğini mini led e yönelmem gerektiğini söylemişti. Bende etkilenerek siparişimi iptal etmiştim. Almak istediğim mini led modeli de hiç bir yerde stoklarda kalmayınca 1 aydır monitör arayışındaydım. Tekrardan iptal ettiğim monitörü almak istediğimde de fiyat 6-7 k daha artmıştı bende bekleme moduna geçmiştim.

1782142537095.webp


Bugün amazonda dolaşırken önceden sipariş verip iptal ettiğin modelin eski modeli MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED olan modelinde indirim gördüm ve fiyatı hoşuma gitti. Stokta son 1 adet yazığı için siparişimi hızlıca verdim pişman olmamak için.

1782142874696.webp


Bu modelin eksisi Tandem panel olmaması ve 165Hz olması, diğer X24 modelinde 240hz idi ve Dark armor teknolojisi vardı ne kadar fark yaratır bilmem.

Bu modeli 34.000 tl ye 9 ay taksitle aldım fiyatı açıkcası iyi bulduğum için aldım yoksa aklım hala X24 de fakat ölenle de ölünmüyor... :)

Sizce doğru bir karar mı yaptım, fiyatı iyi mi yakaladım değerli görüşleriniz benim için önemlidir. Fikirlerinizi bekliyorum.
 
Bundan tam 1 ay önce MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED X24 modelini 46.000tl ye 5 taksit olarak almıştım fakat tasarımla uğraştığım için forumdaki arkadaşlar oled almamam gerektiğini mini led e yönelmem gerektiğini söylemişti. Bende etkilenerek siparişimi iptal etmiştim. Almak istediğim mini led modeli de hiç bir yerde stoklarda kalmayınca 1 aydır monitör arayışındaydım. Tekrardan iptal ettiğim monitörü almak istediğimde de fiyat 6-7 k daha artmıştı bende bekleme moduna geçmiştim.

Alıntıyı görüntüle

Bugün amazonda dolaşırken önceden sipariş verip iptal ettiğin modelin eski modeli MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED olan modelinde indirim gördüm ve fiyatı hoşuma gitti. Stokta son 1 adet yazığı için siparişimi hızlıca verdim pişman olmamak için.

Alıntıyı görüntüle

Bu modelin eksisi Tandem panel olmaması ve 165Hz olması, diğer X24 modelinde 240hz idi ve Dark armor teknolojisi vardı ne kadar fark yaratır bilmem.

Bu modeli 34.000 tl ye 9 ay taksitle aldım fiyatı açıkcası iyi bulduğum için aldım yoksa aklım hala X24 de fakat ölenle de ölünmüyor... :)

Sizce doğru bir karar mı yaptım, fiyatı iyi mi yakaladım değerli görüşleriniz benim için önemlidir. Fikirlerinizi bekliyorum.
321up düşük model hocam indirim değil bu
panel ve kaplama = oled monitör zaten tamamen alt model bu
mo27u2 vs. bundan daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hatta bu senin için daha da kötü ömrü %100 daha kısa teorik olarak yani diğerinde 4 senede burnin yaşayacaksan bunda 2 sene
geçmiş olsun
 
321up düşük model hocam indirim değil bu
panel ve kaplama = oled monitör zaten tamamen alt model bu
mo27u2 vs. bundan daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hatta bu senin için daha da kötü ömrü %100 daha kısa teorik olarak yani diğerinde 4 senede burnin yaşayacaksan bunda 2 sene
geçmiş olsun
Bunuda iptal edicez yani anlaşılan :D Keşke x24 ü iptal etmeseymişim ahh ahh... :D
 
Bunuda iptal edicez yani anlaşılan :D Keşke x24 ü iptal etmeseymişim ahh ahh... :D
keşke...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunuda iptal edicez yani anlaşılan :D Keşke x24 ü iptal etmeseymişim ahh ahh... :D
senin monitörü iş için gözden çıkarman gerekiyor sanırım en iyisi olarak
3-4 yıl kullanıp atabilecek gibi düşünüp ona göre bütçe verip alabildiğin en iyisini alsan iyi olur
şimdilik idare edip bekleyip ileride 5120x2880 27 inç monitörler çıkacak gen 5 onları da düşünebilirsin belki ama statik ögede kullanmak için fiyatı yürek ister
4k üst seviye miniledler vs türkiyeye pek gelmiyor

alacağın gen 4 monitörün arkasına sıcaklığa karşı koymak için fanlı gibi soğutma sistemi kursan iyi olabilir bence
 
keşke...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


senin monitörü iş için gözden çıkarman gerekiyor sanırım en iyisi olarak
3-4 yıl kullanıp atabilecek gibi düşünüp ona göre bütçe verip alabildiğin en iyisini alsan iyi olur
şimdilik idare edip bekleyip ileride 5120x2880 27 inç monitörler çıkacak gen 5 onları da düşünebilirsin belki ama statik ögede kullanmak için fiyatı yürek ister
4k üst seviye miniledler vs türkiyeye pek gelmiyor

alacağın gen 4 monitörün arkasına sıcaklığa karşı koymak için fanlı gibi soğutma sistemi kursan iyi olabilir bence
Aslında almak istediğim monitör MSI 27" MAG 274UPDF E16M dı fakat birden bire hiç bir yerde stoğu kalmadı ilginç bir şekilde. Bunun 2k versiyonu olan var MSI MAG 274QPF X30MV modeli bilmiyorum bu alınır mı? Diğeri tekrardan ne zaman stokları gelir...
 
Aslında almak istediğim monitör MSI 27" MAG 274UPDF E16M dı fakat birden bire hiç bir yerde stoğu kalmadı ilginç bir şekilde. Bunun 2k versiyonu olan var MSI MAG 274QPF X30MV modeli bilmiyorum bu alınır mı? Diğeri tekrardan ne zaman stokları gelir...
biraz bakarken bu karşıma çıktı buna bi bakalım
tabi 321up x24 ile vs arasında uçurum gibi fark vardır yine
 
Geri
Top