Bundan tam 1 ay önce MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED X24 modelini 46.000tl ye 5 taksit olarak almıştım fakat tasarımla uğraştığım için forumdaki arkadaşlar oled almamam gerektiğini mini led e yönelmem gerektiğini söylemişti. Bende etkilenerek siparişimi iptal etmiştim. Almak istediğim mini led modeli de hiç bir yerde stoklarda kalmayınca 1 aydır monitör arayışındaydım. Tekrardan iptal ettiğim monitörü almak istediğimde de fiyat 6-7 k daha artmıştı bende bekleme moduna geçmiştim.
Bugün amazonda dolaşırken önceden sipariş verip iptal ettiğin modelin eski modeli MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED olan modelinde indirim gördüm ve fiyatı hoşuma gitti. Stokta son 1 adet yazığı için siparişimi hızlıca verdim pişman olmamak için.
Bu modelin eksisi Tandem panel olmaması ve 165Hz olması, diğer X24 modelinde 240hz idi ve Dark armor teknolojisi vardı ne kadar fark yaratır bilmem.
Bu modeli 34.000 tl ye 9 ay taksitle aldım fiyatı açıkcası iyi bulduğum için aldım yoksa aklım hala X24 de fakat ölenle de ölünmüyor...
Sizce doğru bir karar mı yaptım, fiyatı iyi mi yakaladım değerli görüşleriniz benim için önemlidir. Fikirlerinizi bekliyorum.
Bugün amazonda dolaşırken önceden sipariş verip iptal ettiğin modelin eski modeli MSI 31.5" MAG 321UP QD-OLED olan modelinde indirim gördüm ve fiyatı hoşuma gitti. Stokta son 1 adet yazığı için siparişimi hızlıca verdim pişman olmamak için.
Bu modelin eksisi Tandem panel olmaması ve 165Hz olması, diğer X24 modelinde 240hz idi ve Dark armor teknolojisi vardı ne kadar fark yaratır bilmem.
Bu modeli 34.000 tl ye 9 ay taksitle aldım fiyatı açıkcası iyi bulduğum için aldım yoksa aklım hala X24 de fakat ölenle de ölünmüyor...
Sizce doğru bir karar mı yaptım, fiyatı iyi mi yakaladım değerli görüşleriniz benim için önemlidir. Fikirlerinizi bekliyorum.