olabilir öyle şeylerH610 almalı bende aynı düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sıcaklıklar ne durumda işlemcinin? Isınma varsa güç kısıyor olabilir. fps farkı yaşamaman çok garip
olabilir öyle şeylerH610 almalı bende aynı düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sıcaklıklar ne durumda işlemcinin? Isınma varsa güç kısıyor olabilir. fps farkı yaşamaman çok garip
anladım hocamişlemcinin fark etmesi için biraz daha orta seviye anakart kullanman lazım ryzen 5 serileri genellik h610 tarzı anakartlarda tam performans alırsın araba mantığı gibi düşün bunuda
cpu 60-70 derece civarı kullanım yüzde 40-50 gpu yüzde 95-100 arası kullanımıH610 almalı bende aynı düşünüyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sıcaklıklar ne durumda işlemcinin? Isınma varsa güç kısıyor olabilir. fps farkı yaşamaman çok garip