ahmetmelihalemdar
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 5,367
- Reaksiyon skoru
- 2,203
Lcd de standart gibi bir şey oluyor artık fiyatları düştü epey
Çok hoşuma gidiyorlar ama sıvı soğutmam bozulmadan almamak için çok zorluyorum kendimiLcd de standart gibi bir şey oluyor artık fiyatları düştü epey
Valla pc ye yatırım yapmak keyif vermiyor artık yoksa affetmezdim deepcool var işimi görüyor fazla fazla israf olur yazık günahÇok hoşuma gidiyorlar ama sıvı soğutmam bozulmadan almamak için çok zorluyorum kendimi
Bunun da özellikleri fena değilmiş bu arada. 8. nesil asetek pompa , 3.5-4K arası pompa devri. 2500 rpm fan ve 5.48 mm h2o ve 77 cfm değerleri güzel
Ben de "Keyif vermiyor artık" noktasına ne zaman geleceğim bilmiyorum ama gelmem lazım ,gerçekten çok lüzumsuz para harcamaya başladımValla pc ye yatırım yapmak keyif vermiyor artık yoksa affetmezdim deepcool var işimi görüyor fazla fazla israf olur yazık günah
Valla birde nasipse şu altın artık daha fazla düşmek yerine yükselirse araba alıcam tüm parayı araba yer artıkBen de "Keyif vermiyor artık" noktasına ne zaman geleceğim bilmiyorum ama gelmem lazım ,gerçekten çok lüzumsuz para harcamaya başladım
Dümenden LCD koyup bu fiyatlara satabiliyorlar
Ben de aynı durumdayım valla, en son ne zaman adamakıllı tozunu aldım hatırlamıyorum sadece dıştan fırçalayıp geçmiştim. Xbox aldım bir süredir onunla vakit geçiriyorum. Evet ben de daha büyük hedeflerin peşindeyim arabayı aldım inşallah sen de alırsın.Valla birde nasipse şu altın artık daha fazla düşmek yerine yükselirse araba alıcam tüm parayı araba yer artıkpc de bir yere kadar be ztn oyun oynamanın tadı yok tozu bile almıyorum artık arada mini süpürge ile dıştan filitre tozu aıyorum o kadar
L36pro stokta olsa keşkeDümenden LCD koyup bu fiyatlara satabiliyorlar
Muhtemelen LT720'den hallice bir AIO, bu fiyat etmez.
İlla LCD isteyenler Sigma L36 Pro alsın, LFIII Pro seviyesinde bir AIO kendisi
malum sitede vardır sıfırıL36pro stokta olsa keşke
Herkesin kaliteli, güven ve fiyat algısı farklı.Dümenden LCD koyup bu fiyatlara satabiliyorlar
Muhtemelen LT720'den hallice bir AIO, bu fiyat etmez.
İlla LCD isteyenler Sigma L36 Pro alsın, LFIII Pro seviyesinde bir AIO kendisi
Markanın önemi yok soğutma segmentinde, kronik problemleri olan bir sürü "marka" var. Sektörde uzun süredir kabul gören herhangi bir soğutucu alınabilir: LF3, Galahad II Performance, LT720 vb... hepsi 4-5K bandında bulunabiliyorHerkesin kaliteli, güven ve fiyat algısı farklı.
Kimisi Asus a çok güveniyor, 6 yıl garanti veriyorlar diye duydum.
Kimisi 20K verip Rog alıyor.
Ben de son 2 sistemimde bitfenix kullandım mesela.
Ekranli alacak olsam 10K verip Thermalright inkini alırdım .