1 Milyon Liraya Bu Araç Alınır mı veya Önerileriniz Nelerdir?

sonhry

80+
Katılım
26 Mart 2026
Mesajlar
71
Reaksiyon skoru
17
Merhaba, biraz audi sevdam var fakat bütçem kısıtlı zar zor 1 yılda çalışarak sadece 1 milyon lira biriktirebildim.

Yeni 19 oldum o sebeple bir araba arayışım var sizce aşağıdaki tarzda araç alınır mı veya neden alınmaz önerilerinizi söylerseniz çok sevinirim.

(İlk aracta motorda sorun yoksa çok fazla değişen veya boyaya bakilmamali diye biliyorum fakat önerilerinizi bekliyorum)

- İstanbul'da oturuyorum İstanbul içi ve İstanbul dışında da uzun yolda da kullanacağım gezmeyi seven biriyim herhangi bir yakıt tüketimi konusunda sıkıntı yasamam bakımı gerekirse de karsilayabilirim.

 
Açıkçası 1 milyona a4 yok üstüne kredi çekeceksen bilmem tabi. ayrıca yanlış biliyorsun motorda sorun yoksa diyip gerisine bakmamak olmaz. aracın 4 bir yanı boyalı görmüş geçirmiş bir araç. Ülkemizde kimse keyfi araç boyatmıyor. Ufak göçükler boyasız hasar düzeltme yapılıyor. 1-2 parçada lokal boya kabul edilebilir.
Bu kadar boya işin içine girdiğinde ekspertizin raporuna yazmadığı ama çok önemli bazı şeyler devreye giriyor. 4 bir yanı boyanacak aracın pek tabi iç aksamları da hasar görüyor bu kazalarda sonuçta araba sadece kaportadan ibaret değil. Yürüyen aksam hasarları, döner grup (yani teker fren disk porya) hasarları, kaputun altındaki hasarlar (anlatmaya gerek yok zaten bir borunun çatlağı kaçağı bile nelere sebep olabilir), elektronik arızaları, hava yastıkları hasarları gibi durumlar olabilir araçta.
Aracın değişenli yada boyalı olması demek bunlarında olabileceği anlamına geliyor.

Hepsini geçtim satarken de bu araç değişenli boyalı olur.

Araç ve motor özelinde araştırma yapman lazım. And Çetin yorumlarına bakmanı tavsiye ederim. 1.8 tfsi olanlarının arıza çıkardığını biliyorum. 2.0 tdi içinde kroniklerine bakmak lazım. Sonuçta ilk araban ve zor kazanılmış bir para. Aracın vereceği arızaları ve maliyetlerinide göze alman lazım.


tavsiyem biraz daha güncel yıllı segmenti düşükte olsa başka modellere bakman olur. audi seviyorsan a3 daha temiz çıkar bu bütçede
 
Onern
Açıkçası 1 milyona a4 yok üstüne kredi çekeceksen bilmem tabi. ayrıca yanlış biliyorsun motorda sorun yoksa diyip gerisine bakmamak olmaz. aracın 4 bir yanı boyalı görmüş geçirmiş bir araç. Ülkemizde kimse keyfi araç boyatmıyor. Ufak göçükler boyasız hasar düzeltme yapılıyor. 1-2 parçada lokal boya kabul edilebilir.
Bu kadar boya işin içine girdiğinde ekspertizin raporuna yazmadığı ama çok önemli bazı şeyler devreye giriyor. 4 bir yanı boyanacak aracın pek tabi iç aksamları da hasar görüyor bu kazalarda sonuçta araba sadece kaportadan ibaret değil. Yürüyen aksam hasarları, döner grup (yani teker fren disk porya) hasarları, kaputun altındaki hasarlar (anlatmaya gerek yok zaten bir borunun çatlağı kaçağı bile nelere sebep olabilir), elektronik arızaları, hava yastıkları hasarları gibi durumlar olabilir araçta.
Aracın değişenli yada boyalı olması demek bunlarında olabileceği anlamına geliyor.

Hepsini geçtim satarken de bu araç değişenli boyalı olur.

Araç ve motor özelinde araştırma yapman lazım. And Çetin yorumlarına bakmanı tavsiye ederim. 1.8 tfsi olanlarının arıza çıkardığını biliyorum. 2.0 tdi içinde kroniklerine bakmak lazım. Sonuçta ilk araban ve zor kazanılmış bir para. Aracın vereceği arızaları ve maliyetlerinide göze alman lazım.


tavsiyem biraz daha güncel yıllı segmenti düşükte olsa başka modellere bakman olur. audi seviyorsan a3 daha temiz çıkar bu bütçede
Önerin için teşekkürler peki Audi dışında onerebilecegin var mı çevremde bir kaç kişi Toyota Corolla öneriyor yüksek model km düşük hibrit sekilde
 
Geri
Top