2 monitörüm var 2 side pivot özellikli sizce birini pivot kullanayım mı ikisinede bundan mı alayım
https://www.amazon.com.tr/Amortisör...Standı-Versiyon/dp/B0FR3PY696?ref_=ast_sto_dp
masamda çok yer yok monitörün biri 27inç biri 24 masam 120 cm
https://www.amazon.com.tr/Amortisör...Standı-Versiyon/dp/B0FR3PY696?ref_=ast_sto_dp
North Bayou NB F80 Profesyonel 17-32 Inch Monitör Standı 2026 Versiyon : Amazon.com.tr: Bilgisayar
North Bayou NB F80 Profesyonel 17-32 Inch Monitör Standı 2026 Versiyon : Amazon.com.tr: Bilgisayar
www.amazon.com.tr
masamda çok yer yok monitörün biri 27inç biri 24 masam 120 cm