Yardım Dostlar 2. Monitörü Aldım Sizce Hangisini Almalıyım

docc

80+
Katılım
15 Temmuz 2024
Mesajlar
308
Reaksiyon skoru
42
tekli al daha iyidir. ikinci monitoru pivot olarak kullanırsın baktın hoşuna gitmedi ikinci f80i alırsın.
 
2 monitörüm var 2 side pivot özellikli sizce birini pivot kullanayım mı ikisinede bundan mı alayım
https://www.amazon.com.tr/Amortisörlü-Profosyonel-Monitör-Standı-Versiyon/dp/B0FR3PY696?ref_=ast_sto_dp



masamda çok yer yok monitörün biri 27inç biri 24 masam 120 cm
Hocam masa küçük olunca kolların hareket kabiliyeti çok kısıtlanıyor, ben 1m masada teklisini kullanıyorum, iş görüyor mu derseniz görüyor, ama bu kolların ergonomisi büyük masalarda daha çok fark ediliyor, ikilisinin 120 masada kullanılması zor olabilir, tekli alıp masanın bir köşesine monte etseniz daha mantıklı olur gibi, diğer monitörü diğer köşede pivot olarak kullanırsınız, tabi bu senaryo bilgisayar kasanızın monitörün yanında olmadığı durumlarda geçerli. O da masanın üzerindeyse kullanım iyice zorlaşacaktır.
 
tekli al daha iyidir. ikinci monitoru pivot olarak kullanırsın baktın hoşuna gitmedi ikinci f80i alırsın.
pivot olarak 2k olanı kullanmayı diğerini f80l kullanmayı düşünüyordum hocam sen ne düşünürsün yardımcı olabilir misin görseldeki 24 inç 27 daha gelmedi
 

Ekler

  • 5895679939569192886.webp
    5895679939569192886.webp
    372.1 KB · Hit: 9
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top