Yardım 17 İnç 5070ti/5070 80.000-90.000 Arası Laptop Arıyorum (Param Bu Kadar)

Katılım
29 Aralık 2022
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
2
Bütçe
90000
butçe 90.000 k max

5070 aslında az çok gelıyorda bıraz araştırınca gördum kı 5070ti 12 gb vram olduğu ıcın çok daha uzun ömurlu ve gelecekteki oyunlar ıçın daha avantajlı 8 gb vram 5070 e göre .Bu da bazı krızlere yol açıyor fiyat çok yükseliyor.Olabildiğince uygun olanların lınkını buraya koyuyorum

acer nıtro olan (18 inç var 507* ti var anlayamadım neden bu kadar ucuz olduğunu)

forumda 5070 için lu vardı
https://www.hepsiburada.com/hp-omen...BCV00009Q0HPD?magaza=GpnTeknoloji&utm_source=
ama bunun yerıne
(bunu da beğenmememin sebebi donanım sağlam ama onun yanında vram düşük kalıyor)


şu an farkettim 5070 12 gb da varmış ama bu da 18 inç


Şimdiden teşekkürler .)
 
Hocam öncelikle amacınız ne tam olarak hep cs, valo, bf gibi işlemci odaklı oyunlar mı oynayacaksın yoksa hikaye ağırlıklı mı oynayacaksın? Pil ömrü önemli mi?
 
butçe 90.000 k max

5070 aslında az çok gelıyorda bıraz araştırınca gördum kı 5070ti 12 gb vram olduğu ıcın çok daha uzun ömurlu ve gelecekteki oyunlar ıçın daha avantajlı 8 gb vram 5070 e göre .Bu da bazı krızlere yol açıyor fiyat çok yükseliyor.Olabildiğince uygun olanların lınkını buraya koyuyorum

acer nıtro olan (18 inç var 507* ti var anlayamadım neden bu kadar ucuz olduğunu)

forumda 5070 için lu vardı
https://www.hepsiburada.com/hp-omen...BCV00009Q0HPD?magaza=GpnTeknoloji&utm_source=
ama bunun yerıne
(bunu da beğenmememin sebebi donanım sağlam ama onun yanında vram düşük kalıyor)


şu an farkettim 5070 12 gb da varmış ama bu da 18 inç


Şimdiden teşekkürler .)
5070 12 gb al trde şu an sadece gamegarajda var biraz beklersen diger modellere de gelir
 
(dönüşleriniz için teşekkürler)
Yani oynayacağım oyunların büyül ekranda görmek istiyorum çok taşıma odaklı değilim ve bır oyun açtığımda düşünmeden açmak istiyorum yanı genel olarak güçlğ olsun istıyorum.Şu ıkı model arasında kaldım ama acere daha yakınım bı bakabılır misiniz?
ACER

Gamegaraj

Şunu da ekleyeyım: gamegaraja çok sağlam makıne koymuşlar ama o cıhazı laptop fanı çok rahat soğutamaz gibi duruyor .Acer bu noktada metal sıvı soğutma ıle çok daha avantıjlı kalıyor çunku cok daha verımlı ve 70 75 derece de çalışıyor zorlayıcı oyunlarda bıle.AMA herşeyde ama olduğu gıbı burada acerin teknık servisinde çok sorun yaşıyorlarmış dıye gördüm biraz bakınca "sağlam gönderiyorsun bozuk teslım alıyorsun" yazanları gördüm bu nokta benı kararsızlıga ıttı açıkcası.Geri dönüşleri merakla beklıyorum
 
(dönüşleriniz için teşekkürler)
Yani oynayacağım oyunların büyül ekranda görmek istiyorum çok taşıma odaklı değilim ve bır oyun açtığımda düşünmeden açmak istiyorum yanı genel olarak güçlğ olsun istıyorum.Şu ıkı model arasında kaldım ama acere daha yakınım bı bakabılır misiniz?
ACER

Gamegaraj

Şunu da ekleyeyım: gamegaraja çok sağlam makıne koymuşlar ama o cıhazı laptop fanı çok rahat soğutamaz gibi duruyor .Acer bu noktada metal sıvı soğutma ıle çok daha avantıjlı kalıyor çunku cok daha verımlı ve 70 75 derece de çalışıyor zorlayıcı oyunlarda bıle.AMA herşeyde ama olduğu gıbı burada acerin teknık servisinde çok sorun yaşıyorlarmış dıye gördüm biraz bakınca "sağlam gönderiyorsun bozuk teslım alıyorsun" yazanları gördüm bu nokta benı kararsızlıga ıttı açıkcası.Geri dönüşleri merakla beklıyorum
Hocam acer gerçekten güzel gerek pil ömrü olsun (her şeyi tasarrufa göre ayarlarsan 12 saat aralıksız youtube videosu izletiyor neredeyse tam pilde) gerek ekran kalitesi olsun (bu segmentte 10bit, %100 adobe rgb ve %100 dci p3 sunuyor) servisine hiç işim düşmedi ama gercektende kötü bir servisi olduğu az çok anlaşılıyor yorumlardan evet Türkiyede iyi servis yok ama acer sanırım biraz daha kötü diğerlerinden. Gamegaraj ın Acer a göre artıları ise işlemcisi çok daha güçlü hikayeli oyunlarda Acer muhtemelen yakalar 5070ti sayesinde ama online oyunlarda gamegaraj belirgin şekilde yüksek fps verecektir. Birde yanlış bilmiyorsam gamegaraj full metal kasa alt kapak dışında yani malzeme kalitesi olarak Acer dan daha güzel hissettirecektir. Acer ın sadece kapağı metal ama plastik kalitesi öyle kötü değil hatta beklenenden iyi. Yani genel olarak böyle ne beklediğine göre ikiside alınır bence ha birde Acer için bence en büyük eksi SSD sıcaklığıdır, SSD üzerinde bir termal macun olmadığı için SSD okuma yazma sırasında 80 derecelere kadar çıkıyor (olması gereken 65 civarıdır) bunu basit bir termal pad alarak çözebilirsiniz tabi.
 
Acer Nitro 18’i kullanıyorum R7 350 5070Ti modeli olanı. Memnunum tam f/p ürün alabilirsin. Onun işlemcisi bir tık daha iyi olan modelini al hatta r9 365’li olanını. O da 90 bin lira şu an. Cihazın her şeyi çok güzel. Şaşırdığım özelliğinden biri oyun bilgisayarı olmasına rağmen pilde 10 saate kadar pil ömrü sunuyor. Oyun harici tabii ki. Kaçırma.
 
Hocam acer gerçekten güzel gerek pil ömrü olsun (her şeyi tasarrufa göre ayarlarsan 12 saat aralıksız youtube videosu izletiyor neredeyse tam pilde) gerek ekran kalitesi olsun (bu segmentte 10bit, %100 adobe rgb ve %100 dci p3 sunuyor) servisine hiç işim düşmedi ama gercektende kötü bir servisi olduğu az çok anlaşılıyor yorumlardan evet Türkiyede iyi servis yok ama acer sanırım biraz daha kötü diğerlerinden. Gamegaraj ın Acer a göre artıları ise işlemcisi çok daha güçlü hikayeli oyunlarda Acer muhtemelen yakalar 5070ti sayesinde ama online oyunlarda gamegaraj belirgin şekilde yüksek fps verecektir. Birde yanlış bilmiyorsam gamegaraj full metal kasa alt kapak dışında yani malzeme kalitesi olarak Acer dan daha güzel hissettirecektir. Acer ın sadece kapağı metal ama plastik kalitesi öyle kötü değil hatta beklenenden iyi. Yani genel olarak böyle ne beklediğine göre ikiside alınır bence ha birde Acer için bence en büyük eksi SSD sıcaklığıdır, SSD üzerinde bir termal macun olmadığı için SSD okuma yazma sırasında 80 derecelere kadar çıkıyor (olması gereken 65 civarıdır) bunu basit bir termal pad alarak çözebilirsiniz tabi.
Hocam ama şöyle bir durumda yok mu acer gamegaraja göre daha soğuk çalıştğından daha iyi performan verır diye dusunuyorum ayrıca şöyle bir durumda var 5070ti daha verimki kalıyor diye bılıyorum.Yanı bana şöyle geliyor eğer tam performans alıcam sıcaklığı da çözerim diyorsan gamegaraj daha fazla güç çeker ama daha iyi performans verir.Acer ise daha az güç tüketir daha az ısınır ve olabildiğince çok kasmdan en iyi performans ortaya koyar.Yanı bu konudakı kanımın sebebi de fonanımarşivi kanılında r9 365 in ne kadara verimli oduğunu anlatan video izlemiştim.

SSD ısınması konusunda hiç bilgim yoktu. Termak pad muhabbetinide bılmıyorum ılk defa laptop alacağım bıraz bilgi verebilir misin?
 
Hocam ama şöyle bir durumda yok mu acer gamegaraja göre daha soğuk çalıştğından daha iyi performan verır diye dusunuyorum ayrıca şöyle bir durumda var 5070ti daha verimki kalıyor diye bılıyorum.Yanı bana şöyle geliyor eğer tam performans alıcam sıcaklığı da çözerim diyorsan gamegaraj daha fazla güç çeker ama daha iyi performans verir.Acer ise daha az güç tüketir daha az ısınır ve olabildiğince çok kasmdan en iyi performans ortaya koyar.Yanı bu konudakı kanımın sebebi de fonanımarşivi kanılında r9 365 in ne kadara verimli oduğunu anlatan video izlemiştim.

SSD ısınması konusunda hiç bilgim yoktu. Termak pad muhabbetinide bılmıyorum ılk defa laptop alacağım bıraz bilgi verebilir misin?
Hocam 8940hx i 20w ile bile sınırlasan online oyunlarda daha fazla performans verir her türlü AI işlemciler online oyunlarda iyi değiller ha hikayeli oyunlarda Acer daha fazla performans verir 5070Tİ sayesinde. SSD mevzusunda Acer herhangi bir termal pad koymamış SSD ye bu yüzden günlük kullanımda çok ısınmasada büyük dosya transferlerinde çok ısınıyor SSD aşırı dert edilecek bir durum değil eğer sürekli dosya transferi yapmıyorsanız ileride ram eklemek isterseniz zaten kapağı açacağınız için birde termal pad alır ssd üzerine koyarsınız olur biter. Ha AI işlemciler online oyunlarda kötü diyorum ama yinede kasıyor demek değil tabi sadece HX lere göre gerideler yoksa AI larda gayet oynatır her online oyunu zaten ekran 165hz.
 
teşekkür ederim son bır sorum olacak çok yordum seni kusura bakma.
18 inç olması büyüklük bakımından önemli bir dezavantaj mı .Ünide çok taşımam gerekmiyor ama yıne de arad yurtdan çıkarım unıye görtümem dolaştırmam gerekebilir.Yani bu sebepten dolayı 18 inçın o güzel görüntüsünden vazgeceyım mı
yanı kısaca demek istedğimim bir tecrubem olmadığı için emın olamıyorum acaba ilerden 16 inç almadım diye canım pişman olur muyum
 
teşekkür ederim son bır sorum olacak çok yordum seni kusura bakma.
18 inç olması büyüklük bakımından önemli bir dezavantaj mı .Ünide çok taşımam gerekmiyor ama yıne de arad yurtdan çıkarım unıye görtümem dolaştırmam gerekebilir.Yani bu sebepten dolayı 18 inçın o güzel görüntüsünden vazgeceyım mı
yanı kısaca demek istedğimim bir tecrubem olmadığı için emın olamıyorum acaba ilerden 16 inç almadım diye canım pişman olur muyum
Ben 27 inch monitörden sonra geçince 18 bile küçük geldi öyle diyeyim, uzanıp film vs izlerken ufak geliyor gözüme. 18 olması o yüzden çok dezavantaj değil eğer sürekli taşımayacaksan ama 18 inch lere göre çanta bulmak biraz zor onu diyeyim her laptop çantasına olmuyor.
 
senin laptob neydı
çanta bir şekilde hallolur ya önemli olan laptop
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

senin laptob neydı
çanta bir şekilde hallolur ya önemli olan laptop
ek ekipman olarak ne önerirsin buna ek olarak klavye almayı düşünüyorum çanta durumu da var onun için bir tavsıyen var mı ayrıca mouse da lazım (mouse için kablolu mu kablosuz mu) sen bılıyorsun doye cok soruyorum usta kusura bakma ınsanlar çok yardımcı olmuorlar 1 defa pc alacagım ıçın çok titiz davranıyorum
 
Son düzenleme:
senin laptob neydı
çanta bir şekilde hallolur ya önemli olan laptop
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ek ekipman olarak ne önerirsin buna ek olarak klavye almayı düşünüyorum çanta durumu da var onun için bir tavsıyen var mı ayrıca mouse da lazım (mouse için kablolu mu kablosuz mu) sen bılıyorsun doye cok soruyorum usta kusura bakma ınsanlar çok yardımcı olmuorlar 1 defa pc alacagım ıçın çok titiz davranıyorum
Sorun degil bende Acer 5070ti ve R7 350 li olanı kullanıyorum. Çanta henüz almadım çok pahalı geldi 18 inch olanlar 1 1.5k civarında çoğu. Mouse ve klavye ile kullanmıyorum ben pek ama kullanacak olsam kablosuz tercih ederdim sanırım. Ayrı bir konu açarak mouse ve klavye önerisi isteyebilirsin yine bütçeni belirterek.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top