🔥İndirim Milka Sürülebilir Çikolata 4 Adet Alımda 402₺

Tadı kötü kral cidden içerik meselesi de değil. Nutellanın içeriği de berbat mesela ama yiyen bir çok kişi umursamıyordur bile. %30 fındık üstü bir çok marka var artık onlar bile Nutella'ya bin basacak konumda. Zurna dürüm örneği tam tersi bu yüzden. Lezzetli olan neyse onu tercih etmek daha mantıklı.
tam tersi ben yiyorum konuda ki ürünü lezzetli geliyor şahsen özellikle dümdüz kaşıkla yiyince
 
Olay o değil ki. Yakın bir fiyata daha kaliteli ürün alabiliyorken bunu alıp yemek saçma.
Aynı şey dışardan söylediğin yemekler ve aburcuburlar dondurmalar içinde gecerli :) forumda sizin gibi boş laklakcılar cıktı acayip. algida dondurma alacağına normal dondurmacıdan süt icerikli dondurma alabilirsin. Dışardan 5w30 yağda pişen yemek yerine evde yapabilirsin aburcubur yerine meyve yiyebilirsin böyle böyle milletin zevklerini eleştirerek gideceksen senden başlayalım.

Bunu alan adam zaten sağlıklı diye almıyor. Hadi içerik konusunda uyaracaksın ki paml yağı vs yok sadece fındık oranı az bilgilendirme iyidir ama tat konusunda kendi fikrini söylersin milletin aldığı zevk seninki ile aynı olamaz
 
Tat olarak cok sevdigim cikolata sahsen. Begenmeyenler acaba kendi onerilerini soyler mi denemek isterim.
 
Kooperatifteki %40+ findiklilar bundan daha iyi bence, bunun kivami bi tık cıvık, cıvık seviyorsaniz belki bunu seversiniz de %5 findik vs %40 benim icin aonuc belli
 
Aynı şey dışardan söylediğin yemekler ve aburcuburlar dondurmalar içinde gecerli :) forumda sizin gibi boş laklakcılar cıktı acayip. algida dondurma alacağına normal dondurmacıdan süt icerikli dondurma alabilirsin. Dışardan 5w30 yağda pişen yemek yerine evde yapabilirsin aburcubur yerine meyve yiyebilirsin böyle böyle milletin zevklerini eleştirerek gideceksen senden başlayalım.

Bunu alan adam zaten sağlıklı diye almıyor. Hadi içerik konusunda uyaracaksın ki paml yağı vs yok sadece fındık oranı az bilgilendirme iyidir ama tat konusunda kendi fikrini söylersin milletin aldığı zevk seninki ile aynı olamaz
Ne anlatıyorsun dostum sen? Beni tanımadan neye göre yorum yapıyorsun? Saygını bozmadan düzgün yorum yapmayı öğren öncelikle. Bu forumda yıllardır varım ben. ''Sizin gibi boş laklakçılar çıktı'' yazıyorsun bir de.
Kendim gastronomi okuyorum, çok şükür çoğunlukla da evde kendi yemeğimi yapıyorum. Emin ol sektörü anlatsam en temiz yerde bile yemek yemezsin.
Okuma kabiliyetin varsa olayın içerikle alakası olmadığını yazmışım. İstersen içinde çernobil seviyesinde vücudu etkileyecek bir şey olsun, buna değinmemişim. Ayrıca yakın fiyata daha lezzetlisi var demişim, çok daha iyi içeriklisi var da dememişim. Sürülebilir bir çok çikolata markasını denedim. Bariz olarak yakın fiyata tadı 10 kat artan bir çok marka var fakat sizin verdiğiniz örnekle bunun yakından uzaktan hiç bir alakası yok. Eğer bol soslu, ustanın kol kılları aromasında bir zurna dürüm yemek istiyorsan bundan kaçarın yok mecburen sos damlaya damlaya onu yiyeceksin. Canın big mac çekiyorsa onu mecburen yiyeceksin. Bahsettiğin konu ne Aburcubur ne de dondurma için geçerli. Sevdiğin aburcuburların muadilini bulamazsın veya hiç yiyemezsin. Marketten eti karam alınca aaa dur bunun içerği pismiş başka markadan alayım diyebiliyor musun? Algida dondurmayı ucuza yemem diyorsan, aynı fiyata çok daha kaliteli dondurma zaten bulamazsın. Lezzet meselesi de tamamen zevk meselesi. Ben konudaki çikolatanın tamamen lezzetinden bahsettim. Lezzetli gelen olabilir, bana ne kim ne yerse yesin. Sadece piyasada fındık oranı çok fazla olan ve neredeyse aynı fiyata satılan bir çok marka var demişim. Bunu düzgün okuyamıyorsan neye yorum yaptığını bil öyle artistlen.
 
Tat olarak cok sevdigim cikolata sahsen. Begenmeyenler acaba kendi onerilerini soyler mi denemek isterim.
Fiyatı gereksiz pahalı oldu ama yine de lezzetli olduğu için 1- Tadıbu 2- Tarım Kredi'nin %40 Fındık ve 400 gr ile 200 TL gibi bir fiyatı vardı bence FP olarak en iyi markalardan biri. Saf fındık kreması yemek istiyorsanız 3- Kahve Dünyası Fındık Kreması güzel %50 fındık var.
 
Fiyatı gereksiz pahalı oldu ama yine de lezzetli olduğu için 1- Tadıbu 2- Tarım Kredi'nin %40 Fındık ve 400 gr ile 200 TL gibi bir fiyatı vardı bence FP olarak en iyi markalardan biri. Saf fındık kreması yemek istiyorsanız 3- Kahve Dünyası Fındık Kreması güzel %50 fındık var.
Denerim fiyati uygun olani
 
Geri
Top