Dogukappa
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 1,644
- Reaksiyon skoru
- 1,114
tam tersi ben yiyorum konuda ki ürünü lezzetli geliyor şahsen özellikle dümdüz kaşıkla yiyinceTadı kötü kral cidden içerik meselesi de değil. Nutellanın içeriği de berbat mesela ama yiyen bir çok kişi umursamıyordur bile. %30 fındık üstü bir çok marka var artık onlar bile Nutella'ya bin basacak konumda. Zurna dürüm örneği tam tersi bu yüzden. Lezzetli olan neyse onu tercih etmek daha mantıklı.