Ben 11.Sinifim Matematik ve Fizikten Kaldım Sorumluluk Vermiyorum Dimi

Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
1
Reaksiyon skoru
0
11. sınıfım matematik ve fizikten kaldım ama yıl sonu genel ortalamam 61 yani 50nin üstü olduğu için bu 2 dersin sorumluluğuna kalmıyorum dimi düz geçmiş oluyorum ortalamam 61 olduğu için doğru biliyorumdur umarım
 
sadece edebiyattan kalıyorsunuz
edebiyat ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

11. sınıfım matematik ve fizikten kaldım ama yıl sonu genel ortalamam 61 yani 50nin üstü olduğu için bu 2 dersin sorumluluğuna kalmıyorum dimi düz geçmiş oluyorum ortalamam 61 olduğu için doğru biliyorumdur umarım
O derslerin 2 dönemdeki ortalamaları 100 ü geçiyorsa kalmıyorsun. Böyle hesaplaman daha rahat olur senin için. Soruna cevap olarak ise, sorumluluk bırakmıyorsun, fakat bu dönem kaldığın dersler olduğu için belge de alamazsın.
 
Veriyorsun tabii ki 2 değil 1 de bile hangisinden kaldıysan işte 1 tane daha kalsan hele sınır 3 üstüde direk sınıfta kalıyor işte
 
Geri
Top