diririirriir123
80+
- Katılım
- 23 Haziran 2026
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 0
11. sınıfım matematik ve fizikten kaldım ama yıl sonu genel ortalamam 61 yani 50nin üstü olduğu için bu 2 dersin sorumluluğuna kalmıyorum dimi düz geçmiş oluyorum ortalamam 61 olduğu için doğru biliyorumdur umarım