Cs 2 Haftalık Drop Terminalden 1900 Dolarlık Eldiven Çıkardım :D

Hayatımda 3 kere filan açmışımdır en fazla, ilk seferde gelemesi bağırttı :D

Bi banaa cikmiyor zaten şunlar Gabe Newell’in evine gideyim bi ziyaret edeyim bakim bir daha kasa acitigmda bicak/eldiven cikiyor mu cikmiyor mu ama Adam evde'de yasamiyor ki Luks teknesinde yaşıyor çok fazla korsan filmimi ne izledi tipide benziyor gerci anlamadim bi insan niye gemide yasar ya her neyse geminin konumunu bulursam bi ara uğrayacağım ona az kaldı 😁
 
Son düzenleme:
kaça aldın . terminalden çıktı diyorsun 1.5k dolar fln vermissindir
 
Geri
Top