🔥İndirim Havit 120mm Rgb 1800 Rpm Fan 299tl🔥

Cfm doğruysa güzel fiyat ama şu rgbler yeter be. Yahu rgbnin de sınırı var be. Şekilsiz şukulsuz rgbler...
 
fanları biraz sesli çalışıyor bilginiz olsun
 

Kalitesini kanıtlamış bir marka adet fiyatı neredeyse aynı gaming gen de beyaz rengi de mevcut
bunlardan aldım gerçekten iyi görünüyor. kule tipi phantom spirit fanlarım var. performansı iyi. bunlar da iyidir umarım. yolda yarın elime ulaşınca test edip paylaşırım tecrübemi
 
fanları biraz sesli çalışıyor bilginiz olsun
Hangisi hocam havit mi? Thermalright mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bunlardan aldım gerçekten iyi görünüyor. kule tipi phantom spirit fanlarım var. performansı iyi. bunlar da iyidir umarım. yolda yarın elime ulaşınca test edip paylaşırım tecrübemi
Fiyat performans acısindan bakarsak bence memnun eder gibi cfm degeri mazeme kalitesi fiyatına göre oldukca iyi duruyor. tabii ki cok daha iyileri vardir ama kesenin azını acmak gerekir.
 
beyler fan sesi olayını iyi arastırıp alın bence
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,014
Mesajlar
11,072,644
Üyeler
198,029
Son üye
atakcay
Geri
Top