Yks Sıralamam Daha mı Kötü Gelir?

Sen hayatında kaç kere mezuna kaldın? Kendini sonuna kadar zorlayıp o dandirik sınava girip yine aynı sonuçları elde etmenin hissini yaşadın mı? Mezun senesindeki piskolojik baskıyı hiç deneyimledin mi? Lisede hocaların hiç mi mezuna kalmayın dedi? demekki bir bildikleri varda mezuna kalmayın diyor. İlk sınavına girmeden önce kendini sınırlarına kadar zorlayıp bide mezuna bırakırsan diğer sınavda da aynı sonucu elde edersin, ya da biraz daha gerisini. O yüzden buraya gelip boş boş konuşma.
Ayrıca sınava giren yüzde 70-80lik kesim sınırlarını zorlamayı geç yarısına zor ulaşıyor. Gelişim her zaman mümkündür eğer sen işte bu yıl sınırlarımı zorladım seneye aynı yaparım dersen zaten 1 adım ileriye atamazsın. Mezunluk kolay kesinlikle değil hatta zulüm ama bu ülkenin gerçeklerini değiştirmiyor.
 
Caz yapma lan ilk mezunum bu yıl bitti benim. Dediğin her şeyi canlı canlı yaşadım ama her şeye rağmen amacıma ulaşmak için elimden geleni yaptım boş konuşacaksan millete 32 binden niye mezuna bıraktın gibi boş boş yorumlar yapacaksan yapma sus.
kral sakin ol pencereyi aç derin derin nefes al ver
 
Ayrıca sınava giren yüzde 70-80lik kesim sınırlarını zorlamayı geç yarısına zor ulaşıyor. Gelişim her zaman mümkündür eğer sen işte bu yıl sınırlarımı zorladım seneye aynı yaparım dersen zaten 1 adım ileriye atamazsın. Mezunluk kolay kesinlikle değil hatta zulüm ama bu ülkenin gerçeklerini değiştirmiyor.
Çoğu insan istese derece yapabilir bence. Ben arada boşladım dürüst olmak gerekirse ama az da çalışmadım. Ayt 64 geldi işin sonunda
 
kral sakin ol pencereyi aç derin derin nefes al ver
Papatya çayı içtim mükemmelim şu an
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çoğu insan istese derece yapabilir bence. Ben arada boşladım dürüst olmak gerekirse ama az da çalışmadım. Ayt 64 geldi işin sonunda
İsteme meselesi değil ki hocam zaten çoğu insanda kapasite var mesele bunu kullanabilmek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Papatya çayı içtim mükemmelim şu an
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İsteme meselesi değil ki hocam zaten çoğu insanda kapasite var mesele bunu kullanabilmek
Şeyi duyarsın mesela "ben de o kadar çalışsam ben de yapardım". Çalışsaydın o zaman? İşte bilmesine rağmen kendi yaptığı tembelliği doğrulatmaya çalışıyor. Meselenin çalışmak olduğunu biliyor ama kabul edemez ederse yaptıklarındsn pişmanlık duyacak o yüzden comfortzoneda kalıyorlar.
 
Son düzenleme:
Papatya çayı içtim mükemmelim şu an
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İsteme meselesi değil ki hocam zaten çoğu insanda kapasite var mesele bunu kullanabilmek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şeyi duyarsın mesela "ben de o kadar çalışsam ben de yapardım". Çalışsaydın o zaman? İşte bilmesine rağmen kendi yaptığı tembelliği doğrulatmaya çalışıyor. Meselenin çalışmak olduğunu biliyor ama kabul edemez ederse yaptıklarındsn pişmanlık duyacak o yüzden comfortzoneda kalıyorlar.
Evet haklısın, biraz yanlış izah ettim onu. Kapasite var demek istemiştim.
 
Geri
Top