Montofteam
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Ocak 2023
- Mesajlar
- 1,890
- Reaksiyon skoru
- 860
Ayrıca sınava giren yüzde 70-80lik kesim sınırlarını zorlamayı geç yarısına zor ulaşıyor. Gelişim her zaman mümkündür eğer sen işte bu yıl sınırlarımı zorladım seneye aynı yaparım dersen zaten 1 adım ileriye atamazsın. Mezunluk kolay kesinlikle değil hatta zulüm ama bu ülkenin gerçeklerini değiştirmiyor.Sen hayatında kaç kere mezuna kaldın? Kendini sonuna kadar zorlayıp o dandirik sınava girip yine aynı sonuçları elde etmenin hissini yaşadın mı? Mezun senesindeki piskolojik baskıyı hiç deneyimledin mi? Lisede hocaların hiç mi mezuna kalmayın dedi? demekki bir bildikleri varda mezuna kalmayın diyor. İlk sınavına girmeden önce kendini sınırlarına kadar zorlayıp bide mezuna bırakırsan diğer sınavda da aynı sonucu elde edersin, ya da biraz daha gerisini. O yüzden buraya gelip boş boş konuşma.