30 Bin TL Altı Telefon Önerisi

kablosuz şarj gereksiz hocam onun için masraf yapmasaydın keşke
anca kulaklık şarj edeceksen lazım olur
Hem kablosuz için hemde S serisi olduğu için hoşuma gitti, arkadaşımda kullanıyor memnun baya. Birde A56 ile kıyasladım bu mantıklı geldi. Kablosuz şarj bence artık bu devirde standart olması lazım kablo taşımama mevzusu ve acil durumda çevrendeki diğer kablosuz destekleyen telefon ile birbirlerini şarj edebilmesi bence önemli ve güzel. 3 taksit alınca bana 42'ye geldi 5k faiz koydu üstüne ama yapacak bir şey yok pişman olmam umarım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada kulaklık araştırmaya başladım arkadaşımda Buds 4 pro var güzel ama 10 bin gibi bir fiyatı var ve gereksiz pahalı geldi. Belki indirim fln bakarım başka modellere de
Hem kablosuz için hemde S serisi olduğu için hoşuma gitti, arkadaşımda kullanıyor memnun baya. Birde A56 ile kıyasladım bu mantıklı geldi. Kablosuz şarj bence artık bu devirde standart olması lazım kablo taşımama mevzusu ve acil durumda çevrendeki diğer kablosuz destekleyen telefon ile birbirlerini şarj edebilmesi bence önemli ve güzel. 3 taksit alınca bana 42'ye geldi 5k faiz koydu üstüne ama yapacak bir şey yok pişman olmam umarım.
 
Hem kablosuz için hemde S serisi olduğu için hoşuma gitti, arkadaşımda kullanıyor memnun baya. Birde A56 ile kıyasladım bu mantıklı geldi. Kablosuz şarj bence artık bu devirde standart olması lazım kablo taşımama mevzusu ve acil durumda çevrendeki diğer kablosuz destekleyen telefon ile birbirlerini şarj edebilmesi bence önemli ve güzel. 3 taksit alınca bana 42'ye geldi 5k faiz koydu üstüne ama yapacak bir şey yok pişman olmam umarım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada kulaklık araştırmaya başladım arkadaşımda Buds 4 pro var güzel ama 10 bin gibi bir fiyatı var ve gereksiz pahalı geldi. Belki indirim fln bakarım başka modellere de
kablosuz kulaklık için şu konuya bak https://forum.donanimarsivi.com/konu/cmf-buds-2-plus-1899-bugune-kadarki-en-dusuk-fiyat.1238909/
 
sende Nothing Ear 3 var sanırım hocam memnun musun benim istediğim gibi kablosuz şarjda var sanırım öyle gördüm.
evet ear 3 kullanıyorum daha önce de ear ve ear 2 kullandım. gayet güzel ve memnunum. ear 3 hem ses kalitesi hem tasarımı hem de malzeme kalitesi olarak çok güzel. ben 8000 e aldım ilk çıktığında şimdi indirime girmiş. https://evofone.com/nothing-ear-3?srsltid=AfmBOoopy0KuHpKeReD5m7kGcyHpTGToOtPs5qxVDcZODkKwxtw4BUWt

6399 a kaçırılmayacak bir fırsat. kutudaki mikrofon ciddi fark yaratıyor bu arada. hiçbir markada böyle bir özellik yok.
 
evet ear 3 kullanıyorum daha önce de ear ve ear 2 kullandım. gayet güzel ve memnunum. ear 3 hem ses kalitesi hem tasarımı hem de malzeme kalitesi olarak çok güzel. ben 8000 e aldım ilk çıktığında şimdi indirime girmiş. https://evofone.com/nothing-ear-3?srsltid=AfmBOoopy0KuHpKeReD5m7kGcyHpTGToOtPs5qxVDcZODkKwxtw4BUWt

6399 a kaçırılmayacak bir fırsat. kutudaki mikrofon ciddi fark yaratıyor bu arada. hiçbir markada böyle bir özellik yok.
Sağolun hocam aynı fiyat bandında Samsung lara da bakacağım ekosistem için karşılaştırma yapcağım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top