Ocsiz 180hz ama ben oc ayarını bulamadım direkt geldiğinde 200hz idi sorunsuz şuan kullanıyorum. Ama 3 monitörü napıyosunuz biz 1 taneyi anca buluyoruzOC siz kaç HZ? yan monitör olarak alacağım film vs için. 3. monitör olacak
va bulsam böyle bir monitör onu alırdım