Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

Bu kadar termos alınıyor bunları kullanıyor musunuz arkadaşlar bende 0.5 1 1.9 ve 2.3 var sadece uzun yola giderken 0.5liğe kahve yapıyorum senede 1 kere kullanmadığım oluyor büyükleri yermek için yazmadım hep termos diye diye aldık bunları kullanmıyoruz şimdi 😀😀😀
Birçok kişi pek kullanmıyor (Piknik-uzun yol amaclı kullanan daha çok) ama benim gibi işte istediğini her zaman içemeyen biri ya da akşamları sahile inip keyif yapan biri sıklıkla kullanıyor.
 
Bu kadar termos alınıyor bunları kullanıyor musunuz arkadaşlar bende 0.5 1 1.9 ve 2.3 var sadece uzun yola giderken 0.5liğe kahve yapıyorum senede 1 kere kullanmadığım oluyor büyükleri yermek için yazmadım hep termos diye diye aldık bunları kullanmıyoruz şimdi 😀😀😀
Ben bilgisayar yanına soğuk suyum olsun diye Temu'dan almıştım. 2 gün buz gibi tutuyor iyi aslında ama hortumu plastik kokutuyor diye kaliteli bir şey alayım derken bu stanleylere sardık. Telegramda kapışıyorlardı bende onların gazına gelip evi doldurdum aslında. Hatta bugün indirim + kupon var diye 1lt desenli ve 2.3 yeşil aldım. Niye aldım bende bilmiyorum :D
1782252524549.webp
 
Birçok kişi pek kullanmıyor (Piknik-uzun yol amaclı kullanan daha çok) ama benim gibi işte istediğini her zaman içemeyen biri ya da akşamları sahile inip keyif yapan biri sıklıkla kullanıyor.
Çay veya kahve 1 2 saatten fazla durunca bozuluyor tadı içindeki size söylemiyorum yanlış anlamayın çok fazla düşmeyin bence bu ürünlere insanlar birbirinin gazıyla alıyor 😀 kategori 4 kasırgaya dayanıklı falan yazıyorlar vay anasını diyip alıyoruz sonra ben ettim siz etmeyin postudur bu sahile inince biz semaver yakıyoruz
https://sozenlersemaver.com/ tavsiye ederim 😀 samsunda okudum ben semaver alışkanlığı kaldı ordan
 
Çay veya kahve 1 2 saatten fazla durunca bozuluyor tadı içindeki size söylemiyorum yanlış anlamayın çok fazla düşmeyin bence bu ürünlere insanlar birbirinin gazıyla alıyor 😀 kategori 4 kasırgaya dayanıklı falan yazıyorlar vay anasını diyip alıyoruz sonra ben ettim siz etmeyin postudur bu sahile inince biz semaver yakıyoruz
https://sozenlersemaver.com/ tavsiye ederim 😀 samsunda okudum ben semaver alışkanlığı kaldı ordan
Ben kahve benzeri şeyler içemiyorum. Çayıda çok içerdim fakat böbreklerde sorunlar baş göstermeye başlayınca çayıda tamamen bıraktırdı doktor. Bu sebeple belirli bitki çaylarını ve karışımları içmem gerekiyor. Mesela balla karıştırıp içtiğim bazı bitkilerin gün boyu sıcak kalması gerekiyor. Ya da elde meyve sıkımı yaptığımda bunun suyuda soğuk kalması gerekebiliyor. Belli bir yaşı geçince semaverdeki çaydan ziyade bitkideki sağlığı aramaya başlıyoruz malesef. Semaver ve mangal setimde uzun süredir yatıyor bu sebepten. Birbirinin gazına gelen insanlar ise dediğiniz gibi çok. Bu ürünleri amacına binaen kullanan çok az insan var. Bu tip termosların asıl kullanım yeri bağda bahçede inşaatta çalışanlara hitap ediyor daha çok. Birçoğumuz özenti bir ruhla tüketiyoruz bu alışveriş çılgınlığının içinde.
 
Ben kahve benzeri şeyler içemiyorum. Çayıda çok içerdim fakat böbreklerde sorunlar baş göstermeye başlayınca çayıda tamamen bıraktırdı doktor. Bu sebeple belirli bitki çaylarını ve karışımları içmem gerekiyor. Mesela balla karıştırıp içtiğim bazı bitkilerin gün boyu sıcak kalması gerekiyor. Ya da elde meyve sıkımı yaptığımda bunun suyuda soğuk kalması gerekebiliyor. Belli bir yaşı geçince semaverdeki çaydan ziyade bitkideki sağlığı aramaya başlıyoruz malesef. Semaver ve mangal setimde uzun süredir yatıyor bu sebepten. Birbirinin gazına gelen insanlar ise dediğiniz gibi çok. Bu ürünleri amacına binaen kullanan çok az insan var. Bu tip termosların asıl kullanım yeri bağda bahçede inşaatta çalışanlara hitap ediyor daha çok. Birçoğumuz özenti bir ruhla tüketiyoruz bu alışveriş çılgınlığının içinde.
Geçmiş olsun hocam sağlıklı günler
 
Bu kadar termos alınıyor bunları kullanıyor musunuz arkadaşlar bende 0.5 1 1.9 ve 2.3 var sadece uzun yola giderken 0.5liğe kahve yapıyorum senede 1 kere kullanmadığım oluyor büyükleri yermek için yazmadım hep termos diye diye aldık bunları kullanmıyoruz şimdi 😀😀😀
aynısını soracaktım
 
hocam bu indirim işleri 3-5 yıl önceydi, hakiki bir indirime artık normal kullanıcı erişemez, herkes bot program kurmuş, hosuna giderse alıyor, hoşuna gitmezse dur satarım diyip gene alıyor, böyle fırsatla fırsat olmamak arasında kalan ürünleri anca alabiliyoruz
konuyu başlatan arkadaş sağolsun botçuları uyandırdı öncedendi dediğin gibi o indirimlerin gerçekten emek sarf edip alınma işi.
 
Geri
Top