Nisan sonundan beri kullanıyorum, ses kalitesi olarak gayet tatmin edici. Kontrolleri biraz garip, ses açmak için telefondan açmak gerekiyor. ANC genel beklentiyi karşılıyor ne kadar mükemmel olmasa da (ki olamaz, ancak bu fiyata gayet iyi). Bass konusunda normal haliyle bir tık yetersiz kalıyor ancak EQ ayarı vesaire yapıldığı zaman alet çok iyi. Genel olarak fiyatının karşılığını veriyor aslında, 20 dolar olduğunu görünce bu fiyat yüksek kalıyor elbette ancak Türkiye piyasasında bir seçenek olduğu açık. Bu arada neredeyse birçok kulaklık kulağımdan düşüyor ancak bunda öyle bir problem yaşamadım ne yalan söyleyeyim, o açıdan da çok iyi.