Sarı Sitedeki Bu Sistem Alınır mı?

Rainders

80+
Katılım
31 Aralık 2023
Mesajlar
119
Reaksiyon skoru
22
Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
 
Yarı fiyatına bile alma
 
Yari fiyatina bile etmez
 
Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
yok artık daha neler . bu paraya 0 4k pc toplarsın valo cs de de cok daha fazla fps alırsın
 
Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
Bunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

40 45k fiyat biçtim nasıl da atarlandı bi görseniz bunlar böyle reis yapacak bişi yok
Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.
 
Bunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.
Knk adama fiyat biçmişler yine 60k civarı delriecem
 
Bunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.
Sırf anakartı sıfırı 35k diye rolleniyor
 
Knk adama fiyat biçmişler yine 60k civarı delriecem
Oh güzel valla, o yüzden koyuyorlar abi, önceden derdim kim alıyor bunları bu fiyattan. Adamlar satıyor ki koyuyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sırf anakartı sıfırı 35k diye rolleniyor
ahaha :D Youtube da bir sayfa var böyle tek tek paylaşıyor bunları, ifşa ediyor. Öyle bir şey lazım bunlara her yerde.
 
Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
Knk bu fiyata komple masayı verirse bu fiyata anca öyle okey olur
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top