Deseki gel 40a vereyim alma. 78 80k ya sıfır 9070xt sistem topluyosun.Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
yok artık daha neler . bu paraya 0 4k pc toplarsın valo cs de de cok daha fazla fps alırsınMerhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
Bunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..Merhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem
Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.40 45k fiyat biçtim nasıl da atarlandı bi görseniz bunlar böyle reis yapacak bişi yok
Knk adama fiyat biçmişler yine 60k civarı delriecemBunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.
Sırf anakartı sıfırı 35k diye rolleniyorBunlar kafayı yedi artık, kim bu satanlar çok merak ediyorum. Bir tane de değil PC kategorisinin yarısından fazlası böyle, sıfırdan pahalıya satanlar bile var aynı ürünü. Uzak durun Allah düşürmesin..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bi şey diyeyim mi satacak birisini bulur, millet alıyor valla üzülüyorum.
Oh güzel valla, o yüzden koyuyorlar abi, önceden derdim kim alıyor bunları bu fiyattan. Adamlar satıyor ki koyuyor.Knk adama fiyat biçmişler yine 60k civarı delriecem
ahahaSırf anakartı sıfırı 35k diye rolleniyor
onlar dolandırıcı onlar sanayi ustaları onlar insan kaynakları40 45k fiyat biçtim nasıl da atarlandı bi görseniz bunlar böyle reis yapacak bişi yok
Knk bu fiyata komple masayı verirse bu fiyata anca öyle okey olurMerhaba arkadaşlar bir sistem almak istiyorum yer Batman ve sarı sitedeki ilanlara bi ara göz gezdirdim bu ilan karşıma çıktı sizce alınır mı? bu sistem alınırsa ne kadara alınmalı?
Sistem