AMD Ekran Kartı ile Fps Sorunu Nasıl Çözülür?

Kasma gitmiş gibi ama o kadar para vermişim, karşılığını almak istiyorum.
 
Kasma gitmiş gibi ama o kadar para vermişim, karşılığını almak istiyorum.
yanlış anlamazsan yani 6 senelik orta segment ekran kartı düz gta 5 ise haklısın ancak gta enchanced normal bu degerlee 400 fps mi alcan
 
Ben hd serisi ile başlamışım bu markayı kullanmaya dünki çocuk gelip bana amd ovuyor yok sorunu bitti yok problemsiz benim çocukluk travmam amddir. hd serisisinden beri her yeni nesil çıktıgında aynı lafı soyluyor amd sorunlu nesil öncekiydi artık sorun yok sorunlu nesil oncekiydi bunda çözdük rx 400 500 için 5000 serisinde dediler 5000 serisi için 6000 serisinde dediler 6000 için 7000 serisinde dediler 7000 serisi için 9000 de dediler bakalım 9000 serisi içinde diyecekler mi
Adamlar her yeni nesil kartta yeni travmalar oluşturuyor Kartı satarken yanında psikolojik danışmanlık hediye etmeleri lazım
 
Adamlar her yeni nesil kartta yeni travmalar oluşturuyor Kartı satarken yanında psikolojik danışmanlık hediye etmeleri lazım
Öyle öyle de 6800ümü sattıgıma pişmanım 3 sene öyle bi 3 seneydi ki toplam 2k saat oynadıysam 100 saati falan sorunsuzdur ama bir bağ kurulmustu aramızda. Elimi rahatlatayım sattıgım elemandan geri alacam
 
Geri
Top