Bu Sisteme Bu Para Verilir mi? 90k

65e rx9070xt ve r5 7500x3dlu oem vardi, r7 7800x3d ile %10 %15 fps fark ediyor zaten, 11e de ram eklesene 76ya gelir ama sinerjide de de taksit yok. Eger taksit sprunu yoksa buna 90 vereceğime onu alirim ben acikcasi
valla kanka kafam çok karıştı ya normalde incehesaptan alacaktım arkadaş cuma 22.00 ı bekle dedi ama incehesapta da taksit imkanı yok 66k lık oem sistem 76kya geliyor taksitle
 
dayı maximum kart var birkaç tane daha kart var
Yani ornegin paraf varsa 6 taksit vatandaki u245kli 5070i, paraf yok axess varsa gamer gende 5070li bi oem daha var 5 taksit, maxi 4 taksit oluyor ama sadece maximum varsa ve illa 9 taksit olmasi zorunluysa maxiye 9 taksit sadece trendyolda oluyor diye biliyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,047
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top