5070-Ti Ekran Kartı Öneri

sunbury

80+
Katılım
4 Şubat 2023
Mesajlar
17
Reaksiyon skoru
7
Arkadaşlar kararsız olduğum bir konu var, desteğinizi almak istiyorum. Abime bilgisayar topluyorum ve parçalar aşağıdaki gibi;

Ultra 7 270K Plus
Asus TUF z890-Pro
Cooler Master TD500 Mesh M2 850W gold kasa
2K monitör almayı düşünüyor, 2K olarak kullanacak.

Ekran kartı konusunda çok kararsız kaldık. Forumda baya araştırma da yaptım ama herkes farklı bir şey söylüyor :)

5070-ti;
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G44WJ2LX - GIGABYTE 16GB RTX5070TI WINDFORCE OC V2 - 50.990 TL
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DTGPPVVT - GIGABYTE 16GB RTX5070TI EAGLE OC SFF - 52.879 TL
https://www.n11.com/urun/colorful-battleax-geforce-rtx-5070ti - Colorful Battleax Geforce Rtx 5070ti Nb Ex 16gb - 53.999TL

5080;
Inno3d 5080 x3 - En son 64.000 TL idi
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DT9Y2B49 - GIGABYTE 16GB RTX5080 WINDFORCE OC SFF - 69.990 TL
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DS65VMC6 - ASUS PRIME OC RTX5080 - 74.999 TL (Bu biraz ekstra oluyor tabii ki sadece fikir alma amaçlı soruyorum, bu kadar yükseğe çıkmaya değer mi diye ilerisi için)

1- Taksitle almayı planlıyoruz,
2- SFF çok sorun değil gibi ama daha çok 5080 ile 5070-ti arasında kaldık,
3- Sistem uzun süre götürsün diye düşünüyoruz tabii ki doğal olarak ama yine de kötü 5080 mi yoksa nispeten iyi 5070-ti almak mı daha mantıklı onu değerlendiriyoruz,
4- Render olsa bile basit videolar falan editleme yapılabilir belki ağır bir iş olmaz,
5- Yazılımsal işler ve oyun için olacak karma yani,
6- AI tarafında model geliştirme vb. işler şu an için olmayacak olsa bile 5070-ti yeterli olur gibi

Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim, teşekkürler şimdiden.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar kararsız olduğum bir konu var, desteğinizi almak istiyorum. Abime bilgisayar topluyorum ve parçalar aşağıdaki gibi;

Ultra 7 270K Plus
Asus TUF z890-Pro
Cooler Master TD500 Mesh M2 850W gold kasa
2K monitör almayı düşünüyor, 2K olarak kullanacak.

Ekran kartı konusunda çok kararsız kaldık. Forumda baya araştırma da yaptım ama herkes farklı bir şey söylüyor :)

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0G44WJ2LX - GIGABYTE 16GB RTX5070TI WINDFORCE OC V2 - 50.990 TL
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DTGPPVVT - GIGABYTE 16GB RTX5070TI EAGLE OC SFF - 52.879 TL

Render olsa bile basit videolar falan editleme yapılabilir belki ağır bir iş olmaz. Yazılımsal işler ve oyun ağırlıklı olacak. Kararsız kaldığımız konu bu sisteme biraz daha ekleme yapıp 5080 mi alsak

Inno3d 5080 x3 - En son 64.000 TL idi
ya da bu https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0DT9Y2B49 - GIGABYTE 16GB RTX5080 WINDFORCE OC SFF - 69.990 TL

SFF çok sorun değil gibi ama daha çok 5080 ile 5070-ti arasında kaldık gibi. Sistem uzun süre götürsün diye düşünüyoruz tabii ki doğal olarak ama yine de kötü 5080 mi yoksa nispeten iyi 5070-ti almak mı daha mantıklı bilemiyorum.

Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim, teşekkürler şimdiden.
Bu tamamen size kalmış hocam. Birçok insana saçma gelebilir ama ben sessiz 5070Ti'ı sesli 5080e tercih ederim. INNO3D sesli midir bilmiyorum ama o konu hakkında bi yorum değil yani bu. Sessizliğe çok önem vermiyorsanız her kartın en uygun fiyatlısını alın. Ama 5070Ti alacaksanız geceleri vatanda 45 47 arasına zotac solid sff modeli düşüyor. Akşama da gaming gecesi var ordada 48e falan modeller geliyor alabilirsiniz.
 
Bu tamamen size kalmış hocam. Birçok insana saçma gelebilir ama ben sessiz 5070Ti'ı sesli 5080e tercih ederim. INNO3D sesli midir bilmiyorum ama o konu hakkında bi yorum değil yani bu. Sessizliğe çok önem vermiyorsanız her kartın en uygun fiyatlısını alın. Ama 5070Ti alacaksanız geceleri vatanda 45 47 arasına zotac solid sff modeli düşüyor. Akşama da gaming gecesi var ordada 48e falan modeller geliyor alabilirsiniz.
evet hocam o da kafa karıştırdı inno3d araştırdım ama soğutması biraz kasaya da bağlı dediğin gibi iyi 5070-ti 5080'den daha iyi olacak gibi. bir de zaten 2K monitör olacağı için o kadar yükseğe çıkmaya gerek yok gibi. AI modeli üzerinde çalışma konusu da şu an için yok.

ekledim hocam :)
 
inno 5080 kullandım cok sessız sıcaklık degerlerı gayet guzel kesınlıkle tavsıye ederım. oyun ıcın ıse ıslemcıyı amd anakartı da x870 olarak degıstırmenızı tavsıye ederım
 
inno 5080 kullandım cok sessız sıcaklık degerlerı gayet guzel kesınlıkle tavsıye ederım. oyun ıcın ıse ıslemcıyı amd anakartı da x870 olarak degıstırmenızı tavsıye ederım
sadece oyun değil aslında hocam düzelteyim orayı. oc olmayan versiyonu kullandınız değil mi ? o zaman insanların korktuğu kadar kötü soğutması yok diye düşünüyorum direkt deneyimlediyseniz.
 
Düz X3 5080 yerine X3 OC 5080 alın vapor chamber geliyor daha iyi olur onun harici zotac solid core 5080 de bakılabilir onda da vapor chamber var 64-66k oluyor vatanda. 5070Ti lar arasından BattleAx derim WF,Ventus ve Shadowa yaklaşmayın çok ucuz olmadığı sürece. Burda hiç biri kötü kart değil ayrıca onu bir kafanızdan çıkarın. En kötü (?) 5080'i alsan bile 5070Ti dan daha iyi olacak ama değer mi aradaki farka değmez. Eli yüzü düzgün en ucuz 5070Ti modelini alıp geçin daha da kısacası Windforce,Ventus ve Shadow harici en ucuz modeli alın geçin.
 
Son düzenleme:
2K ile kullanacaksa 5070 ti fazlaca yeterli hocam. Ben şuan 4k ile kullanıyorum hiçbir sorun yok. Boşuna 5080 için o kadar fark ödemeyin. İkiside 16 gb vram'e sahip zaten. 5070ti'dan üst karta geçilecekse ancak 5090 falan olmalı şu an. Bütçenize uyan en f/p 5070 ti 'ı alın geçin :)
 
Düz X3 5080 yerine X3 OC 5080 alın vapor chamber geliyor daha iyi olur onun harici zotac solid core 5080 de bakılabilir onda da vapor chamber var 64-66k oluyor vatanda. 5070Ti lar arasından BattleAx derim WF,Ventus ve Shadowa yaklaşmayın çok ucuz olmadığı sürece. Burda hiç biri kötü kart değil ayrıca onu bir kafanızdan çıkarın. En kötü (?) 5080'i alsan bile 5070Ti dan daha iyi olacak ama değer mi aradaki farka değmez. Eli yüzü düzgün en ucuz 5070Ti modelini alıp geçin daha da kısacası Windforce,Ventus ve Shadow harici en ucuz modeli alın geçin.
evet hocam o yüzden shadow ve ventusu hiç eklemedim :) teşekkürler hocam yorumun için

2K ile kullanacaksa 5070 ti fazlaca yeterli hocam. Ben şuan 4k ile kullanıyorum hiçbir sorun yok. Boşuna 5080 için o kadar fark ödemeyin. İkiside 16 gb vram'e sahip zaten. 5070ti'dan üst karta geçilecekse ancak 5090 falan olmalı şu an. Bütçenize uyan en f/p 5070 ti 'ı alın geçin :)
evet ben de onda karar kıldım gibi 5070-ti dediğin gibi en mantıklısı görünüyor sonuçta 4K'ya çıkılmayacaksa aradaki farka değmeyecek gibi onun yerine 2K monitör alınır. teşekkürler hocam yorumun için
 
evet ben de onda karar kıldım gibi 5070-ti dediğin gibi en mantıklısı görünüyor sonuçta 4K'ya çıkılmayacaksa aradaki farka değmeyecek gibi onun yerine 2K monitör alınır. teşekkürler hocam yorumun için
4K'da bile değecek fark yok. 4K'da bu iki kart arasında ortalama 10 fps var. Ben 5070Ti ile 4K Ultrada her oyunu oynuyorum akıcı şekilde.
 
4K'da bile değecek fark yok. 4K'da bu iki kart arasında ortalama 10 fps var. Ben 5070Ti ile 4K Ultrada her oyunu oynuyorum akıcı şekilde.
o zaman dediğiniz gibi hocam ilerde 4k monitöre geçiş yapılsa bile arada bir fark olmadan kullanmaya devam edilebilir. evet incelemelere baktım dediğin gibi fps farkı az zaten. çok teşekkürler yorumlarınız için
 
Geri
Top