🔥İndirim Gigabyte Rtx5070ti Eagle Oc Ice Sff 55.000 TL 6 Taksit

1.5 ay önce vatandan 63’e 5080 aldım bence sıcak değil ya
fiyatlar acayip ilginç hocam. 5060ti 16gbı 5070 parasına satıyolar. 5070den 5070ti geçmek istersen 1.5 kat fark var. 5070ti almak yerine 12 13 bin koyarsanda 5080 tutturabiliyorsun.
 
s

sırf rengi beyaz diye 5080 yerine 5070ti tercih etmek saçmalıktır. sıcak fırsat falan değil
Dayıcım böyle pusuda mı bekliyosunuz çözemiyorum. Sıcak fırsat değilse değil niye böyle vatanı savunur gibi sıcak fırsat değil yazıyosun?
Beyaz diye 5080 yerine 5070Ti tercih etmiyor adam arada min 10k fark var. Ayrıca beyaz diye milletin nelere para verdiğini bilmiyomuş gibi konuşuyosun. Her konunun altına yırtık dondan çıkar gibi ne garip adamlarsınız ya. Bugün beyaz sistem kuracak adamın alabileceği en ucuz kart bu şuan 5070Ti olarak. Her şeyin beyazı pahalı zaten insanlar bunu bilerek beyaz setup kuruyor.
 
yaş kaç? dayı falan saygılı ol lütfen. fikrimi paylaşıyorum katılmıyorsan saygılı konuşacaksın
 
yaş kaç? dayı falan saygılı ol lütfen. fikrimi paylaşıyorum katılmıyorsan saygılı konuşacaksın
En ucuz beyaz seçenek buysa ve herhangi bir kişi beyaz olduğu için bu ekran kartını tercih ediyorsa buna "saçmalık" demek de saygısızlıktır. Herkesin kendi tercihi, "Ben olsam sırf beyaz diye fazla para vermezdim." diyebilirsin ama "saçmalık" diyemezsin.
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
En ucuz beyaz seçenek buysa ve herhangi bir kişi beyaz olduğu için bu ekran kartını tercih ediyorsa buna "saçmalık" demek de saygısızlıktır. Herkesin kendi tercihi, "Ben olsam sırf beyaz diye fazla para vermezdim." diyebilirsin ama "saçmalık" diyemezsin.
enayi diyorum var mı itirazın?
 
Geri
Top