kyemre058
80+ Gold
- Katılım
- 29 Mart 2026
- Mesajlar
- 5,391
- Reaksiyon skoru
- 2,619
Beyaz 5070Ti arayan arkadaşlar değerlendirebilir.
Beyaz Sistem Dizenler İçin Hocam Zaten .1.5 ay önce vatandan 63’e 5080 aldım bence sıcak değil ya
fiyatlar acayip ilginç hocam. 5060ti 16gbı 5070 parasına satıyolar. 5070den 5070ti geçmek istersen 1.5 kat fark var. 5070ti almak yerine 12 13 bin koyarsanda 5080 tutturabiliyorsun.1.5 ay önce vatandan 63’e 5080 aldım bence sıcak değil ya
şu ekran kartını sonradan boyayanlar için ne dersin hocam aradaki fiyat farkına bütçesi yetmediği için boyayanlar varyaBeyaz Sistem Dizenler İçin Hocam Zaten .
sırf rengi beyaz diye 5080 yerine 5070ti tercih etmek saçmalıktır. sıcak fırsat falan değilBeyaz Sistem Dizenler İçin Hocam Zaten .
Boyama Yerine 3D Yazıcı İle Beyaz Kapak Yapanlara Selam Olsunşu ekran kartını sonradan boyayanlar için ne dersin hocam aradaki fiyat farkına bütçesi yetmediği için boyayanlar varya
Dayıcım böyle pusuda mı bekliyosunuz çözemiyorum. Sıcak fırsat değilse değil niye böyle vatanı savunur gibi sıcak fırsat değil yazıyosun?s
sırf rengi beyaz diye 5080 yerine 5070ti tercih etmek saçmalıktır. sıcak fırsat falan değil
En ucuz beyaz seçenek buysa ve herhangi bir kişi beyaz olduğu için bu ekran kartını tercih ediyorsa buna "saçmalık" demek de saygısızlıktır. Herkesin kendi tercihi, "Ben olsam sırf beyaz diye fazla para vermezdim." diyebilirsin ama "saçmalık" diyemezsin.yaş kaç? dayı falan saygılı ol lütfen. fikrimi paylaşıyorum katılmıyorsan saygılı konuşacaksın
enayi diyorum var mı itirazın?En ucuz beyaz seçenek buysa ve herhangi bir kişi beyaz olduğu için bu ekran kartını tercih ediyorsa buna "saçmalık" demek de saygısızlıktır. Herkesin kendi tercihi, "Ben olsam sırf beyaz diye fazla para vermezdim." diyebilirsin ama "saçmalık" diyemezsin.
O zaman başkası sana saygısızlık yapınca da ağlamıycan DAYIenayi diyorum var mı itirazın?