İşlemci Değerinde Anlamsız ve Gereksiz Yaşanan Değişim (Isı Artışı)

Dante21

80+
Katılım
28 Haziran 2026
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Selamlar anlık olarak sistemim ortalama bir sistem olarak geçmekte ve 2025 şubattan beri kullanıyorum normalde ısınma konusunda sıkıntı yaşamazken 2 durumda artık işlemcim 90 lara çıkmaya başladı ve bu beni rahatsız etti yardım için bu formu oluşturdum (Termal macun değişmedim ve stock fan var üzerinde )(Bir ara güç ayarlarından işlemci en yüksek değeri 99 a aldığımda fc 26 da 89 dan 64 e düştü ve öyle kaldı ama başka bir oyuna girince yeniden ısı artıyor artık 70 te bile insanın içine şüphe düşüyor ekstra olarak yandaki cam paneli çıkardım ısı hapsolmasın diye)
Driver Booster 28.06.2026 01_21_52.webp

(Evercool CS-02 Rainbow 12cm Intel/Amd Uyumlu)
 
amd cpular zaten zor soğuyo senin soğutucu o cpuyu kesmez, 6 heatpipe bi kule tipi alırsan baya rahatlarsın
 
tavsiyelere çok açığım
burst assassin olabilir tek kule olsun dersen, çift kule fazla alan kaplıyor, ayrıca gpu ısısına etki ihtimali var fazla alan kapattığı için, burst assasine alternatif inceden segotep olabilir, ama onların fan dbi si daha yüksek gibiydi sanki
 
Selamlar anlık olarak sistemim ortalama bir sistem olarak geçmekte ve 2025 şubattan beri kullanıyorum normalde ısınma konusunda sıkıntı yaşamazken 2 durumda artık işlemcim 90 lara çıkmaya başladı ve bu beni rahatsız etti yardım için bu formu oluşturdum (Termal macun değişmedim ve stock fan var üzerinde )(Bir ara güç ayarlarından işlemci en yüksek değeri 99 a aldığımda fc 26 da 89 dan 64 e düştü ve öyle kaldı ama başka bir oyuna girince yeniden ısı artıyor artık 70 te bile insanın içine şüphe düşüyor ekstra olarak yandaki cam paneli çıkardım ısı hapsolmasın diye)
Alıntıyı görüntüle
(Evercool CS-02 Rainbow 12cm Intel/Amd Uyumlu)
İşlemcin ısınan bir işlemci değil de soğutucu leş, onu acil değiştirmen lazım.
 
çok basit bir am4 uyumlu kuletipiyle rahat rahat soğutursun o işlemciyi. yaşadığın klasik stok soğutucu ve yaz ayı sıcaklık değişimi. kışın aa idare ediyor dediğin durum yazın oha aşırı ısınıyor noluyora dönüşür. basit bir f/p kuletipi al geç hiç uğraşma işlemciyi kısıtlamayla undervoltla.
 
5700 için alabileceğin en iyilerinden birisi phantom spirit 120.
Bu kule tipini ilerde 7800x3d 9800x3d gibi işlemciler alırsan rahatlıkla kullanırsın

İdarelik bu olabilir Thermalright Assassin X 120 , mx7 mx6 gibi bir termal macun al kullan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,344
Mesajlar
11,086,798
Üyeler
198,303
Son üye
oguzhanerdogan
Geri
Top