Kargodan hasarlı ürün almak bilinçsiz tüketici hatasıdır. İsterseniz araştırabilirsiniz. Adalet önünde siz kargoyu kabul ettiğiniz gibi haksız oluyorsunuz. Kargonun üstünde hasar gördü mü diye gösteren ufak bir sensör bile var. Satın alırken satan kişi kargoda çizik bile varsa sakın almayın direk yenisini yollayacağız diye beni 50 kere uyardı.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Çanakkale Vatan ile hiç kötü bir şey yaşamadım. İlk tüplü monitöre sahip bilgisayarımı bile orada almıştı babam.
Kargonun içine eden kargocu suçlu değil, anlık bir dalgıınlıkla ürünü teslim alan mı suçlu?
Televizyon kutularında sadece göz ucuyla kontrol edebiliyorsunuz, garantiden düşmemesi için kutuyu açamıyorsun servis açmak zorunda. Sadece şiş büyüklüğünde bir iğne ile bile televizyon panelinin içine edilebilir. Bu kadar küçük bir deliği tüketicilerin %90 dan fazlası göremeyecektir. Bir gün başınıza gelirse ne demek istediğimi anlarsınız.
Televizyon teslimatlarında yanlış işleyen bir sistem var bunun değişmesi lazım. Üretici, Satıcı, Kargo anlaşıp bu tarz ürünlerin kutularının teslimat sırasında açılıp hasarsız teslim tutanağını şeklinde bir tutanak tutulması lazım.