Neler Yeni

Yardım Amazondan aldığım bilgisayar

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
 
Katılım
17 Eylül 2023
Mesajlar
477
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Arif Çelebi
2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
Öncelikle sorununuzu amazona bildirin eğer yardımcı olamayacaklar ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz 3-5 ay içerisinde sonuçlanır çıkan karar mahkeme kararı hükmündedir kazanırsanız ancak karar uymazlarsa icraya bile verebilirsiniz
 

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Öncelikle sorununuzu amazona bildirin eğer yardımcı olamayacaklar ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz 3-5 ay içerisinde sonuçlanır çıkan karar mahkeme kararı hükmündedir kazanırsanız ancak karar uymazlarsa icraya bile verebilirsiniz
Direk servise gönderin diyorlar serviste bir şey yok diyorlar anlamadım gitti (garantiside temmuzda bitiyor)
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,427
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,224
İsim
ismail
Oyun nedir? Hata nedir?
 

cornlov

80+
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
431
Dahası  
Reaksiyon skoru
236
İsim
Caner kart
2022 temmuzda msi marka laptop aldım oyunda sürekli hata verdiği için servise gönderdim ve anakartta hata çıktı laptopun yenisi olmadığı için alakart değişikliği yaptırdım (lakin sorun hala devam ediyor oyundayım hata veriyor) bilgisayarla alakalı ne yapabilirim servise gönderiyorum birsey yok diyip gönderiyorlar değişim ya da muadili ile değişim hakkım var mı?
Satıcı amazon muydu?
 

cornlov

80+
Katılım
23 Ocak 2024
Mesajlar
431
Dahası  
Reaksiyon skoru
236
İsim
Caner kart
Wwe 2k22 fifa 22,23,24 driverlari silip kurduğum halde ekran kartı işlemci ve direct x hatası veriyor usb portlari bir anda gidiyor WiFi kendi kendine kesiliyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


Evet
Amazon müşteri hizmetlerine uygulamadan bağlan, "aranmak istiyorum" yerini seç. Ve konuşma başladığında, "xxx tarihinde bu urunu aldim. Amazona güvendigim icin satin aldim. Ama urunu satin aldiktan sonra surekli sorunlar yaşadım. Her seferinde bilgisayarımdaki çalışmalar ve verileri kaybettim. Bu bilgisayari kullandigim her an sanki anidan yine bozulacak ve yine tüm verileri kaybedecegim diye kullaniyorum. Bunu defalarca yaşadım, servise gönderiyorum işlem oluyor, geri geliyor aynı sorun devam ediyor. Anakartı bile değiştirdiler buna rağmen sorunlar devam ediyor. Ben bu ürünün artık ayıplı olduğuna kanaat getirdim, çünkü ürüne herhangi bir hasar vermememe rağmen ürün defalarca işlem gördü ve sorunlar dediğim gibi düzelmedi. Tüketici olarak hakkım olan ürün değişimi, eğer yoksa misli ile değişim istiyorum. Ben amazona güvendiğim için bu ürünü aldım, tüketici hakem heyetleri ile uğraşmak istemiyorum, ancak yardımcı olunmazsa yaşadığım bu durumu tüm sosyal medya ve teknoloji forum sitelerinde yazacağım ayrıca tuketici hakem heyetine başvuracağım" de bakalim nolcak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürün hatalıysa, tüketici ürünün "ayıplı oranında indirim kısmi para iadesi, veya üründen vazgeçerek para iadesi(fatura bedeli veya çok fark varsa, güncel bedelin tespit edilerek iadesi, ürün değişimi, eğer ürün stogunda yoksa stoktaki ürünün misli ile yani bir üst olan model ile değişmesini isteyebilir. Bu hakları sadece tuketici belirleyebilir. Bu hakların doğabilmesi için aynı senepten servise 3 kez gonderilmiş olması gerekmekte veya ürünün hatalı olduğunun tespit edilmiş olması gerekiyor
 
Son düzenleme:

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
Amazon müşteri hizmetlerine uygulamadan bağlan, "aranmak istiyorum" yerini seç. Ve konuşma başladığında, "xxx tarihinde bu urunu aldim. Amazona güvendigim icin satin aldim. Ama urunu satin aldiktan sonra surekli sorunlar yaşadım. Her seferinde bilgisayarımdaki çalışmalar ve verileri kaybettim. Bu bilgisayari kullandigim her an sanki anidan yine bozulacak ve yine tüm verileri kaybedecegim diye kullaniyorum. Bunu defalarca yaşadım, servise gönderiyorum işlem oluyor, geri geliyor aynı sorun devam ediyor. Anakartı bile değiştirdiler buna rağmen sorunlar devam ediyor. Ben bu ürünün artık ayıplı olduğuna kanaat getirdim, çünkü ürüne herhangi bir hasar vermememe rağmen ürün defalarca işlem gördü ve sorunlar dediğim gibi düzelmedi. Tüketici olarak hakkım olan ürün değişimi, eğer yoksa misli ile değişim istiyorum. Ben amazona güvendiğim için bu ürünü aldım, tüketici hakem heyetleri ile uğraşmak istemiyorum, ancak yardımcı olunmazsa yaşadığım bu durumu tüm sosyal medya ve teknoloji forum sitelerinde yazacağım ayrıca tuketici hakem heyetine başvuracağım" de bakalim nolcak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürün hatalıysa, tüketici ürünün "ayıplı oranında indirim kısmi para iadesi, veya üründen vazgeçerek para iadesi(fatura bedeli veya çok fark varsa, güncel bedelin tespit edilerek iadesi, ürün değişimi, eğer ürün stogunda yoksa stoktaki ürünün misli ile yani bir üst olan model ile değişmesini isteyebilir. Bu hakları sadece tuketici belirleyebilir. Bu hakların doğabilmesi için aynı senepten servise 3 kez gonderilmiş olması gerekmekte veya ürünün hatalı olduğunun tespit edilmiş olması gerekiyor
2 kez gönderdim diye hatırlıyorum 3 te olabilir hakkın doğması için 1 kere daha göndereyim zaten bir şey değişmiyor
 

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
Alalı 2 yıl olmuş. Amazon bir şey yapamaz. Sorunu MSI ile çözmen lazım. Keşke ilk 3 ayda falan halletmeye çalışsaydın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Genelde ürün değişimi falan yaparlar kronik sorun varsa. En kötü thh'ye başvurursun.
 
Katılım
17 Eylül 2023
Mesajlar
477
Dahası  
Reaksiyon skoru
374
İsim
Arif Çelebi
Alalı 2 yıl olmuş. Amazon bir şey yapamaz. Sorunu MSI ile çözmen lazım. Keşke ilk 3 ayda falan halletmeye çalışsaydın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Genelde ürün değişimi falan yaparlar kronik sorun varsa. En kötü thh'ye başvurursun.
Ayıplı mal ise garanti kapsamı fark etmiyor hocam bende 2015 macbook pro vardı aldıktan 5 sene sonra ekranın yansıma engelleyici katmanında soyulma oldu sonra thh başvurdum kazandım ekran tamamı değişti
 

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
Alalı 2 yıl olmuş. Amazon bir şey yapamaz. Sorunu MSI ile çözmen lazım. Keşke ilk 3 ayda falan halletmeye çalışsaydın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Genelde ürün değişimi falan yaparlar kronik sorun varsa. En kötü thh'ye başvurursun.
Bilgisayarın yenisini verseler okeyim zaten uğraşmakta istemiyorum acikcasi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
910,561
Mesajlar
8,334,458
Üyeler
141,311
Son üye
experttt
Top Bottom