Neler Yeni

Monster bilgisayarlar sorunlu mu?

Katılım
18 Temmuz 2024
Mesajlar
22
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Rıdvan Kabakçı
4 yıl önce abim monster pc aldı ve bana sakın alacaksan monster alma müşteri temsilcileri kötü ve sorunları var dedi ama benim bütçeme göre en iyi pc monster ve son olarak excalibur iyi mi
 

Ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,409
monster kasa kalitesi olarak pek iyi değil. soğutması da kötü. soğutma kötü olunca performans kısıyor. casperin g870 modelinin kasa kalitesi güzel ve soğutması güzel. ben performansını da beğeniyorum monstera göre güzel ama insanlarda biraz önyargı ve casperi sevmeme durumu var. bence alınır g870 modeli.
 
Katılım
18 Temmuz 2024
Mesajlar
22
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Rıdvan Kabakçı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
monster kasa kalitesi olarak pek iyi değil. soğutması da kötü. soğutma kötü olunca performans kısıyor. casperin g870 modelinin kasa kalitesi güzel ve soğutması güzel. ben performansını da beğeniyorum monstera göre güzel ama insanlarda biraz önyargı ve casperi sevmeme durumu var. bence alınır g870 modeli.
Kanka ben bi monster abra a7 v15.2.2 var aklımda ve senin dediğin excalibur ama inç olarak monster büyük farkı var ve işlemci olarakta bir tık üstünde ne yapsam bilemedim
 

MattJohn

80+ Bronze
Katılım
4 Temmuz 2022
Mesajlar
1,611
Dahası  
Reaksiyon skoru
517
Konum
Metaverse
İsim
Matt John
İlgilendiği Kategoriler
Teknoloji
4 yıl önce abim monster pc aldı ve bana sakın alacaksan monster alma müşteri temsilcileri kötü ve sorunları var dedi ama benim bütçeme göre en iyi pc monster ve son olarak excalibur iyi mi
Evet, 7 yıllık Dell laptopum var, arkadaşımın 1 senelik Monster'ını kullandım kasa kalitesi berbattı ve ısınıyor. 7 yıllık Dell ondan bin kat iyiydi :)
 

eneskaya6

80+ Bronze
Katılım
1 Aralık 2023
Mesajlar
1,940
Müşteri temsilcileri bence çok iyi cidden. Kartala şube actılar orası hele gittigimde boş oluyor bakım icin vs de. Gecen arkadasin laptopu götürdük fanları degisecekti 1 gün sonra teslim aldık ücretini verip. Soğutma ve kasa olarak asus vs gibi markalardan geride ama excalibur yerine monster tercih ederim malzeme kalitesi olarak daha iyi duruyor
 

Murat demir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
587
Dahası  
Reaksiyon skoru
225
İsim
Murat demir
valla sorunlarını bilmem de servisler müşteri hizmetleri falan çok iyi gamepad de ölü bölge vardı dün kargoya verdim bugün sabah servise ulaştı ve 1 saat sonra sıfırı kargoya çıktı
 

Ysuflix

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
5,409
Kanka ben bi monster abra a7 v15.2.2 var aklımda ve senin dediğin excalibur ama inç olarak monster büyük farkı var ve işlemci olarakta bir tık üstünde ne yapsam bilemedim
sırf 17.3 inc diye gidip 95-100 derece altında çalışmayan laptop düşünme. ömrü kısa olur kasa kalitesi çok kötü. clevo laptop araştır internetten biraz.
 
Katılım
18 Temmuz 2024
Mesajlar
22
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Rıdvan Kabakçı
lenovo veya asus düşünür müsünüz?
Kanka 30k civarı laptop almak istiyorum eğer daha iyiyse tabi ki düşünürüm
Mesaj otomatik birleştirildi:

sırf 17.3 inc diye gidip 95-100 derece altında çalışmayan laptop düşünme. ömrü kısa olur kasa kalitesi çok kötü. clevo laptop araştır internetten biraz.
Aslında haklısın da 17.3 inç de güzel şimdi başka markalarda hiç yok varsa bile hep çok pahalı
 

kkurt

80+
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
71
Dahası  
Reaksiyon skoru
13
İsim
Kadir KURT
Kanka ben bi monster abra a7 v15.2.2 var aklımda ve senin dediğin excalibur ama inç olarak monster büyük farkı var ve işlemci olarakta bir tık üstünde ne yapsam bilemedim
Bende monster tulpar var hocam. Monsterin 3 kasa modeli var bunlardan 1i msi kasasi soğutması daha iyi onu araştır. Bende şuan yaz sıcağında 80-90 arası çalışıyor turbo fan açınca 5-7 derece dusuyor müşteri hizmetleri çok iyi bir sorun çıktığında rahatça hallediyorum bilgisayara uzaktan bağlanıp vs. Bir kez klavyede renk soldu gönderdim değiştirdiler temizliği vs yapılıyor. En büyük sorunu bence driver güncellemesi yayinlamiyorlar win11 kendi yapıyor ama monster uygulaması eski oluyor.
 

patush

80+
Katılım
30 Temmuz 2024
Mesajlar
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Hasan Patuş
Monster notebook yetkili servis ilgisizliği. Arkadaşlar lütfen sonuna kadar okuyun ve bu markadan kesinlikle öte durun lütfen rica ediyorum. Bu kadar kötü malzeme kalitesi olamaz. 24 Temmuz 2024 tarihinde Trendyol Monster Notebook satıcısından firmanın kendisinden bir Abra A5 V20.4.2 modelini satın aldım. Cihaz 2 gün içerisinde elime ulaştı. Windows kurup Steam yükledim belli başlı oyunları yükledim. Daha cihazın ilk günü. Hiçbir yazışma vs yapmadım. İlk WP web e girdim ve bir mesaj attım. Atarken bir şey dikkatimi çekti ü harfi yerinden çıkıyordu. Samimi söylüyorum. Bir defa dokundum ve ü harfi elime geldi. Çok şaşırdım. Diyorlardı ya. Ömür boyu hizmet garantisi. Cihazda daha hiçbir şey yapmadan geri gönderdim. Klavye değişimi için 27 Temmuz günü 3 gün sonra geri gönderdim. 30 Temmuzda beni aradılar ve telefonda fiziksel hasardan kaynaklandığı için 2300 TL klavye değişim ücreti ödemeniz lazım yoksa işlem yapılmayacaktır diyorlar. 30 bin tl'ye sıfır bir cihaz alıyorsunuz. Sadece tek bir defa ü harfine basıyorsunuz ve yerinde bile değil. Firma sizden ekstra para istiyor. Ürününün arkasında bu kadar durmayan. Bir firmadan kesinlikle öte durun. Şunu da belirtmek isterim ( 1. Gününde ateş gibi yanan. Klavyesine elimizi bile koyamadığımız bir cihaz. Adaptörü o kadar çok ısınıyor ki anlatamam üzerinde ekmek kızartırsınız. Hayatımda ilk defa Monster aldım. Onca kötü yoruma ve videoya rağmen ne kadar kötü olabilir diye aldım. Çok pişmanım. ) 1 günlük kullanımda elinizde kalan. Bir oyuncu bilgisayarı. Oyun oynayan arkadaşlar bilir. Bizim ü tuşu ile hiç işimiz yok. Olsa bile 1 günlük bir bilgisayarın tuşunun yerinden çıkması anlamsız. Bozuk mal satıp üstüne serviste para istemeleri çabası
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2024-07-29 at 17.13.59.jpeg
    WhatsApp Image 2024-07-29 at 17.13.59.jpeg
    318.8 KB · Hit: 16

eneskaya6

80+ Bronze
Katılım
1 Aralık 2023
Mesajlar
1,940
Monster notebook yetkili servis ilgisizliği. Arkadaşlar lütfen sonuna kadar okuyun ve bu markadan kesinlikle öte durun lütfen rica ediyorum. Bu kadar kötü malzeme kalitesi olamaz. 24 Temmuz 2024 tarihinde Trendyol Monster Notebook satıcısından firmanın kendisinden bir Abra A5 V20.4.2 modelini satın aldım. Cihaz 2 gün içerisinde elime ulaştı. Windows kurup Steam yükledim belli başlı oyunları yükledim. Daha cihazın ilk günü. Hiçbir yazışma vs yapmadım. İlk WP web e girdim ve bir mesaj attım. Atarken bir şey dikkatimi çekti ü harfi yerinden çıkıyordu. Samimi söylüyorum. Bir defa dokundum ve ü harfi elime geldi. Çok şaşırdım. Diyorlardı ya. Ömür boyu hizmet garantisi. Cihazda daha hiçbir şey yapmadan geri gönderdim. Klavye değişimi için 27 Temmuz günü 3 gün sonra geri gönderdim. 30 Temmuzda beni aradılar ve telefonda fiziksel hasardan kaynaklandığı için 2300 TL klavye değişim ücreti ödemeniz lazım yoksa işlem yapılmayacaktır diyorlar. 30 bin tl'ye sıfır bir cihaz alıyorsunuz. Sadece tek bir defa ü harfine basıyorsunuz ve yerinde bile değil. Firma sizden ekstra para istiyor. Ürününün arkasında bu kadar durmayan. Bir firmadan kesinlikle öte durun. Şunu da belirtmek isterim ( 1. Gününde ateş gibi yanan. Klavyesine elimizi bile koyamadığımız bir cihaz. Adaptörü o kadar çok ısınıyor ki anlatamam üzerinde ekmek kızartırsınız. Hayatımda ilk defa Monster aldım. Onca kötü yoruma ve videoya rağmen ne kadar kötü olabilir diye aldım. Çok pişmanım. ) 1 günlük kullanımda elinizde kalan. Bir oyuncu bilgisayarı. Oyun oynayan arkadaşlar bilir. Bizim ü tuşu ile hiç işimiz yok. Olsa bile 1 günlük bir bilgisayarın tuşunun yerinden çıkması anlamsız. Bozuk mal satıp üstüne serviste para istemeleri çabası
o kadar para verip ilk günden bu sorunu yasadiginiz icin biraz garipsemiş ve hakli olarak abartmıssiniz hocam. Adaptör her cihazda ayni şekilde ısınıyor o normal. Tuş konusu işe tamamen şanssizlik. Olayı siz kendi acinizdan bildiğiniz icin tuş zaten bozuk geldi diyorsunuz ama laptopun en cok kullanilan yeri olduğu icin orada oluşan sorunların neredeyse tamami kullanici hatasi oluyor zaten. Firma klasik olarak kullanici hatasi diyip degerlendirmis. Israr edin 1-2 günde tuşu kendim mi cıkardim bozdum vs diye olmazsa laptopu geri alıp trendyoldan destek kaydı oluşturup urunu iade edin. Tuş konusuna her firmanin yaklaşımı bu şekilde çünkü ya üretim hatası olur ya da kullanıcı hatası ürünler son paketlenmede kontrol edilip satıldığı için siz paketi actiktan sonra video kaydiniz olmadığı takdirde otomatikman kullanici hatasına düşüyor marka ya da isim önemsiz sürec bu şekilde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
966,647
Mesajlar
8,755,475
Üyeler
152,711
Son üye
emreerdal
Top Bottom