Lyrox1
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Şubat 2022
- Mesajlar
- 782
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 291
- Konum
- VAN
- İsim
- AHMET OKAN KARA
- İlgilendiği Kategoriler
- Yazılım, PC, Ekran kartları.
Merhaba,
Geçtiğimiz günlerde iki tane aynı model monitör satın aldım. Ancak monitörlerden birinde ölü piksel sorunu yaşadım ve değişim için talepte bulundum. Canlı destek ile iletişime geçtim ve bana yardımcı oldular. Fakat işlemi değişim olarak başlatacaklarını söyledikleri halde, bana iade işlemi yapılmış.
Bu durumu tekrar canlı desteğe sorduğumda, sistemde değişim olarak açıldığını fakat işlemin iade şeklinde sonuçlandığını söylediler. Bana, yeniden satın almam gerektiğini ve fiyat farkı için 1.701 TL'lik bir kupon oluşturacaklarını ilettiler. O dönemde monitörün fiyatı 6.600 TL'ye çıkmıştı ve bu kupon ile tekrar satın aldım.
Yeni monitör bugün elime ulaştı ancak kurulumunu yaptığımda yine ölü piksel sorunu ile karşılaştım. Hemen tekrar değişim talebinde bulunmak istedim, ancak sistemde sadece "iade" seçeneği çıkıyor. Canlı desteğe bağlandığımda bana satıcının değiştiğini ve bu nedenle sadece iade işlemi yapılabileceğini söylediler.
Bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler.
Geçtiğimiz günlerde iki tane aynı model monitör satın aldım. Ancak monitörlerden birinde ölü piksel sorunu yaşadım ve değişim için talepte bulundum. Canlı destek ile iletişime geçtim ve bana yardımcı oldular. Fakat işlemi değişim olarak başlatacaklarını söyledikleri halde, bana iade işlemi yapılmış.
Bu durumu tekrar canlı desteğe sorduğumda, sistemde değişim olarak açıldığını fakat işlemin iade şeklinde sonuçlandığını söylediler. Bana, yeniden satın almam gerektiğini ve fiyat farkı için 1.701 TL'lik bir kupon oluşturacaklarını ilettiler. O dönemde monitörün fiyatı 6.600 TL'ye çıkmıştı ve bu kupon ile tekrar satın aldım.
Yeni monitör bugün elime ulaştı ancak kurulumunu yaptığımda yine ölü piksel sorunu ile karşılaştım. Hemen tekrar değişim talebinde bulunmak istedim, ancak sistemde sadece "iade" seçeneği çıkıyor. Canlı desteğe bağlandığımda bana satıcının değiştiğini ve bu nedenle sadece iade işlemi yapılabileceğini söylediler.
Bu durumda ne yapmalıyım? Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Teşekkürler.