Neler Yeni

Vatan Bilgisayar Rezaleti Hk.

Katılım
17 Ocak 2023
Mesajlar
331
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
Kaan
Vatan Bilgisayar internet sitesi üzerinden 29.03.2024 tarihinde HP Omen laptop satın aldım. 4 ay sonra ekran kararma sorunu başladı. 6. Aya yaklaşırken çok sık olmaya başladı ve laptop kullanılmaz hale geldi. En son 25 eylülde tamamen açılmadı. 26.09.2024 tarihinde HP nin yetkili servisi BDH'a sorun tespiti için götürdüm. BDH dan yalnızca arıza tespiti istedim, arıza onarımı istemedim. Kendileri arıza tespit raporunu çıkardı ve laptopu tekrar teslim aldım. HP yi arayarak iade raporu (doa raporu olduğu söylendi) aldım ve bana mail atıldı. Mailde bir ek yoktu ve ek iletilmediğini mailin iade için yeterli olduğunu ilettiler. 1 hafta içinde laptopu Vatan Bilgisayar'a teslim etmem söylendi. 1 Ekim 2024 tarihinde Vatan Bilgisayar Buyaka ya her şeyi teslim ettim. Bana söylenen iade için distribütör firmaya (Arena Bilgisayar) gönderileceğiydi. 11 Ekim tarihinde BDH tarafından arandım ve laptopumun tamir edildiğini sensör board arızasının giderildiğini kargoya verildiğini söylediler. BDH laptopun onlara tekrar nasıl geldiğini sorduğumda bilgi veremediler. Tamir edilip kargolandığını ilettiler. Vatan Bilgisayar'ın müşteri hizmetlerini aradığımda ise tamir kararını distribütörün verdiğini kendilerinin böyle bir karar vermediğini, distribütöre gönderilip distribütör firmanın tamire gönderdiğini iletti. Buyaka şubesi öncelikle bana HP yi arayarak mail yolu ile aldığım raporun doa raporu olmadığını bu sebeple distribütör firmanın onaylamadığını ilettiler. Tekrar HP yi arayarak bu doa raporu değilmiş iade edemiyorum diyerek yardımcı olmalarını istedim. Ancak HP bunun doa raporu olduğunu iadede bunu kullanmam gerektiğini farklı bir formatta yazı veya ek göndermediklerini söyledi. Tekrar Vatan Bilgisayar Buyaka şubesini aradım, bu seferde belki 6 ay iade süresi dolmuştur siz ay bazında 6 ay dolmadığını düşünüyorsunuz ama gün bazında satın alınan 29.032024 - 29.09.2024 180 değil 182 gün olduğunu, bu sebeple distribütör firmanın iade almamış olabileceğini ilettiler. Son çare olarak distribütör firmayı aradım, durumu anlattım, öncelikle 180 günü 2 gün geçmesinde bir sakınca olmadığını birkaç günü sorun etmediklerini ilettiler, daha sonra laptopun kaydına baktıklarında ise laptopun hiç onlara gelmediğini ilettiler. Vatan Bilgisayar'ın genel merkezi kafasına göre iade olacak laptopu 1 ay 11 gündür beni oyalayarak ve distribütör tamir ettirdi biz değil diyerek oyaladı. Hala laptop distribütör firmaya gitmesini incelenmesini bekliyorum.

Cihaz Tam 1 Ay 21 gündür onlarda ve ne süreç hakkında bilgi veriliyor ne de geçici bilgisayar temin ediyorlar. Para iadesi zaten yok. Bugün itibariyle cihazın iade durumunun reddedildiğini telefonla binbir zahmete girerek öğrendik. 6 aydan önce bozulup 6 ay olmadan bozulduğunun servis raporu/kanıtı olan bir cihazı ısrarla iade almıyorlar, distribütör firmaya yollamıyorlar bir de üstüne KENDİ KAFALARINA GÖRE TAMİR ETTİRİYORLAR.

Süreç boyunca konuyu güncelleyeceğim arkadaşlar ki, herkes görsün.

Edit1: Tüketici hakem heyetine başvuruldu.
 

Danke

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,218
Dahası  
Reaksiyon skoru
271
İsim
Yunus
Kader yapacak bişi yok
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,584
Dahası  
Reaksiyon skoru
747
Konum
İstanbul
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Vatan Bilgisayar internet sitesi üzerinden 29.03.2024 tarihinde HP Omen laptop satın aldım. 4 ay sonra ekran kararma sorunu başladı. 6. Aya yaklaşırken çok sık olmaya başladı ve laptop kullanılmaz hale geldi. En son 25 eylülde tamamen açılmadı. 26.09.2024 tarihinde HP nin yetkili servisi BDH'a sorun tespiti için götürdüm. BDH dan yalnızca arıza tespiti istedim, arıza onarımı istemedim. Kendileri arıza tespit raporunu çıkardı ve laptopu tekrar teslim aldım. HP yi arayarak iade raporu (doa raporu olduğu söylendi) aldım ve bana mail atıldı. Mailde bir ek yoktu ve ek iletilmediğini mailin iade için yeterli olduğunu ilettiler. 1 hafta içinde laptopu Vatan Bilgisayar'a teslim etmem söylendi. 1 Ekim 2024 tarihinde Vatan Bilgisayar Buyaka ya her şeyi teslim ettim. Bana söylenen iade için distribütör firmaya (Arena Bilgisayar) gönderileceğiydi. 11 Ekim tarihinde BDH tarafından arandım ve laptopumun tamir edildiğini sensör board arızasının giderildiğini kargoya verildiğini söylediler. BDH laptopun onlara tekrar nasıl geldiğini sorduğumda bilgi veremediler. Tamir edilip kargolandığını ilettiler. Vatan Bilgisayar'ın müşteri hizmetlerini aradığımda ise tamir kararını distribütörün verdiğini kendilerinin böyle bir karar vermediğini, distribütöre gönderilip distribütör firmanın tamire gönderdiğini iletti. Buyaka şubesi öncelikle bana HP yi arayarak mail yolu ile aldığım raporun doa raporu olmadığını bu sebeple distribütör firmanın onaylamadığını ilettiler. Tekrar HP yi arayarak bu doa raporu değilmiş iade edemiyorum diyerek yardımcı olmalarını istedim. Ancak HP bunun doa raporu olduğunu iadede bunu kullanmam gerektiğini farklı bir formatta yazı veya ek göndermediklerini söyledi. Tekrar Vatan Bilgisayar Buyaka şubesini aradım, bu seferde belki 6 ay iade süresi dolmuştur siz ay bazında 6 ay dolmadığını düşünüyorsunuz ama gün bazında satın alınan 29.032024 - 29.09.2024 180 değil 182 gün olduğunu, bu sebeple distribütör firmanın iade almamış olabileceğini ilettiler. Son çare olarak distribütör firmayı aradım, durumu anlattım, öncelikle 180 günü 2 gün geçmesinde bir sakınca olmadığını birkaç günü sorun etmediklerini ilettiler, daha sonra laptopun kaydına baktıklarında ise laptopun hiç onlara gelmediğini ilettiler. Vatan Bilgisayar'ın genel merkezi kafasına göre iade olacak laptopu 1 ay 11 gündür beni oyalayarak ve distribütör tamir ettirdi biz değil diyerek oyaladı. Hala laptop distribütör firmaya gitmesini incelenmesini bekliyorum.

Cihaz Tam 1 Ay 21 gündür onlarda ve ne süreç hakkında bilgi veriliyor ne de geçici bilgisayar temin ediyorlar. Para iadesi zaten yok. Bugün itibariyle cihazın iade durumunun reddedildiğini telefonla binbir zahmete girerek öğrendik. 6 aydan önce bozulup 6 ay olmadan bozulduğunun servis raporu/kanıtı olan bir cihazı ısrarla iade almıyorlar, distribütör firmaya yollamıyorlar bir de üstüne KENDİ KAFALARINA GÖRE TAMİR ETTİRİYORLAR.

Süreç boyunca konuyu güncelleyeceğim arkadaşlar ki, herkes görsün.

Edit1: Tüketici hakem heyetine başvuruldu.
Hakem heyetine detaylı bir şekilde belgeler ile başvurduysan yüksek ihtimalle isteğin kabul olacaktır. Ama bu tür firmalar karara itiraz etmeyi severler.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,216
Mesajlar
9,185,322
Üyeler
161,253
Son üye
emna
Top Bottom