Azexxes
80+ Silver
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 4,819
- En İyi Cevap
- 2
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2,886
- İsim
- Okan Aslantaș
30 Kasım'da Corsair void elite kulaklığımı garantiye yolladım. Asıl sebebi mikrofona dokunduğum an ses kesiliyor bana ve karşıya aşırı yüksek sesle cızırtı veriyordu. Yaklaşık 6 aydır var bu sorun. Neyse geçen ay kulaklığın kablosunda deforme oldu fakat kulaklık çalışmaya devam ediyor bir sorun yoktu sadece dışı soyuldu kablonun resimleri eklerim zaten. Ben de dedim ki garantiye göndereyim hem kabloya baksınlar hem de mikrofonu tamir etsinler bir de peflerinde ufak açılmalar vardı belki onu da değiştirirler.
Kulaklığı incehesaptan satın almıştım garantiyi Boğaziçi bilgisayar diye bir firma yapıyormuş onlara ulaştım sorunumu anlattım, dediler siz ürünü gönderin bütün evraklarıyla ve kulaklık kutunun arkasındaki barkodu istediler. Hepsini yaptım yolladım kargoyu adamlara. Dün beni aradılar dediler ki kulaklığınızdaki deformasyon garanti kapsamına girmemektedir 60$ + kdv ücretiyle tamir yapabiliriz. Direk şunu söyledim bu söylediğiniz ücret zaten kulaklığın fiyatından fazlaya geliyor ben zamanında 1300 tl civarına almıştım asıl tamir edilmesini istediğim kısım mikrofonu zaten o da mı garanti kapsamı dışında diyorum. Bana siz firmaya mail atın isteğinizi belirtin ona göre hareket edelim dediler.
Görüşmeden sonra mail attım firmaya aynen şu şekilde bana kopyala yapıştır ceva yazıp duruyorlar. Arıyorum açmıyorlar telefonu. Şimdi bu mikrofon nasıl garanti kapsamı dışında kalabilir bana birisi açıklayabilir mi?
Ben bu firmayı mahkemeye verebilir miyim. Millet corsairden bedavaya pedlerin değişimini yaptırıyor ben garantiye gönderiyorum ürünü bana tamir edilmesini istediğim kısım dışında başka sorun olduğu için ücret istiyorlar. Kalsın diyorum cevap yok nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz rica etsem?
Kulaklığı incehesaptan satın almıştım garantiyi Boğaziçi bilgisayar diye bir firma yapıyormuş onlara ulaştım sorunumu anlattım, dediler siz ürünü gönderin bütün evraklarıyla ve kulaklık kutunun arkasındaki barkodu istediler. Hepsini yaptım yolladım kargoyu adamlara. Dün beni aradılar dediler ki kulaklığınızdaki deformasyon garanti kapsamına girmemektedir 60$ + kdv ücretiyle tamir yapabiliriz. Direk şunu söyledim bu söylediğiniz ücret zaten kulaklığın fiyatından fazlaya geliyor ben zamanında 1300 tl civarına almıştım asıl tamir edilmesini istediğim kısım mikrofonu zaten o da mı garanti kapsamı dışında diyorum. Bana siz firmaya mail atın isteğinizi belirtin ona göre hareket edelim dediler.
Görüşmeden sonra mail attım firmaya aynen şu şekilde bana kopyala yapıştır ceva yazıp duruyorlar. Arıyorum açmıyorlar telefonu. Şimdi bu mikrofon nasıl garanti kapsamı dışında kalabilir bana birisi açıklayabilir mi?
Ben bu firmayı mahkemeye verebilir miyim. Millet corsairden bedavaya pedlerin değişimini yaptırıyor ben garantiye gönderiyorum ürünü bana tamir edilmesini istediğim kısım dışında başka sorun olduğu için ücret istiyorlar. Kalsın diyorum cevap yok nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz rica etsem?