Kesinlikle alınır, Ford olduktan sonra modeli önemli değil. Tam bir erkek arabası.Bu araç alınır ve birde kronik sorunları neler biliyorsan detaylıca açıklayabilir misiniz? Alınmazsa yerine ne tercih edilebilir
Kronikleri ecoboost motorlarında var dayanıksızlar, dizel ecoblue motorlar sağlamdır kroniksizdir.Kesinlikle alınır, Ford olduktan sonra modeli önemli değil. Tam bir erkek arabası.
Piyasası daha iyi olsa da yol tutuşu ve hissiyat olarak çok fark var hocam, önceden focus sahibiydik kia cerato ile yarışırken cerato virajda dağıldı gitti, altyapı olarak kialara pek güven olmuyor açıkcasıAynı paraya kia sportage tercih edilebilir. Piyasasıda kugaya oranla daha canlı.
Hocam beni kronikleri tedirgin ediyor şanzıman kavrama vs. Birisi kötü derken birisi iyi diyor arada kaldım şahsenKesinlikle alınır, Ford olduktan sonra modeli önemli değil. Tam bir erkek arabası.
Hocam şanzımanları 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik amerikan tip şanzıman. Bizim arabanızın da şanzımanı aynıydı hiç bir sorun yaşamadık, kronikleri yok diyebilirim bir dsg yada powershift kadar sorunları yok, sadece ağır trafikte bazen vurma hissi veriyor şanzıman ısındığı zaman o kadar, geçişleri yavaş o da şanzıman tipiyle alakalı. Kullanan biri olarak biz memnun kaldık açıkcası, fazlasıyla dayanıklı bir şanzıman. Sadece dizellerde partikül filtresi çok tıkanıyor 15 binde bir yetkili serviste temizlenmesi lazım ücretsiz şekilde temizliyorlar.Hocam beni kronikleri tedirgin ediyor şanzıman kavrama vs. Birisi kötü derken birisi iyi diyor arada kaldım şahsen
1.5 otomatik 8 ileri benzinleri nasıl hocam kronik vs. Olarak onların kroniği var mıHocam şanzımanları 8 ileri tork konvertörlü tam otomatik amerikan tip şanzıman. Bizim arabanızın da şanzımanı aynıydı hiç bir sorun yaşamadık, kronikleri yok diyebilirim bir dsg yada powershift kadar sorunları yok, sadece ağır trafikte bazen vurma hissi veriyor şanzıman ısındığı zaman o kadar, geçişleri yavaş o da şanzıman tipiyle alakalı. Kullanan biri olarak biz memnun kaldık açıkcası, fazlasıyla dayanıklı bir şanzıman. Sadece dizellerde partikül filtresi çok tıkanıyor 15 binde bir yetkili serviste temizlenmesi lazım ücretsiz şekilde temizliyorlar.
cerato dediğiniz araç zaten kasayı anca kaldırıp götürüyor öyle pek şey bir araç değil. 2014 sportage i yeni sattım daha , akrabada 2022 kuga 1.5ecoblue st-line vardı öncesinde de 2017 si vardı kendisinde ikisinide deneyimledim hem benim hem onun ortak görüşü sportage in daha keyifli ve konforlu olduğu yönündeydi . satmaya kalkınca da sportage i 3 günde sattım. şahsen şuan 5008 sahibiyim ikisinin yerine o segmentte 3008 alırdım sanırım.Kronikleri ecoboost motorlarında var dayanıksızlar, dizel ecoblue motorlar sağlamdır kroniksizdir.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Piyasası daha iyi olsa da yol tutuşu ve hissiyat olarak çok fark var hocam, önceden focus sahibiydik kia cerato ile yarışırken cerato virajda dağıldı gitti, altyapı olarak kialara pek güven olmuyor açıkcası
Hocam benzinlerde motor kroniği var 70-80 bin kmde bazıları motor yiyor sözde ödüllü bir motor ama çok güven vermiyor açıkcası, şansa bağlı 70 bin kmde sorunsuz gidebilir 300 bin kmde gidebilir, ama kuga gibi ağır bir araç için dizel daha uygun olacaktır, şayet benzinli bir kuga alacaksanız bakımların değişimlerin hepsini yetkili serviste yaptırmanızı tavsiye ederim, ustalar ecoboost motorları bozuyorlar genelde. Tavsiyem 1.5 ecoblue dizel motorudur, şahsen güçlü ve uzun yıllarca sorunsuz kullanabileceğiniz bir motor, sadece bakımdan bakıma kaputu açarsınız. Benzinli için net bişey diyemiyorum kullanma fırsatı olmadı.1.5 otomatik 8 ileri benzinleri nasıl hocam kronik vs. Olarak onların kroniği var mı
Son kasasında 1.5 dizel yokmuş maalesef, ama 1.5 benzinli motorun beygiri torku falan yerinde duruyor alınca güç sorunları yaşamazsınız, dediğim gibi bakımları ve tamirlerini yetkili serviste yaptırırsanız rahat olursunuz.Hocam benzinlerde motor kroniği var 70-80 bin kmde bazıları motor yiyor sözde ödüllü bir motor ama çok güven vermiyor açıkcası, şansa bağlı 70 bin kmde sorunsuz gidebilir 300 bin kmde gidebilir, ama kuga gibi ağır bir araç için dizel daha uygun olacaktır, şayet benzinli bir kuga alacaksanız bakımların değişimlerin hepsini yetkili serviste yaptırmanızı tavsiye ederim, ustalar ecoboost motorları bozuyorlar genelde. Tavsiyem 1.5 ecoblue dizel motorudur, şahsen güçlü ve uzun yıllarca sorunsuz kullanabileceğiniz bir motor, sadece bakımdan bakıma kaputu açarsınız. Benzinli için net bişey diyemiyorum kullanma fırsatı olmadı.
Teşekkürler hocam şimdi gördüm aslında crv nin yeni kasalarıda çok güzel ama üst vergi diliminde kaldığı için çok pahalı şuan kugadan ziyada qashqai ya da tucson gibi düşünüyoruzHocam benzinlerde motor kroniği var 70-80 bin kmde bazıları motor yiyor sözde ödüllü bir motor ama çok güven vermiyor açıkcası, şansa bağlı 70 bin kmde sorunsuz gidebilir 300 bin kmde gidebilir, ama kuga gibi ağır bir araç için dizel daha uygun olacaktır, şayet benzinli bir kuga alacaksanız bakımların değişimlerin hepsini yetkili serviste yaptırmanızı tavsiye ederim, ustalar ecoboost motorları bozuyorlar genelde. Tavsiyem 1.5 ecoblue dizel motorudur, şahsen güçlü ve uzun yıllarca sorunsuz kullanabileceğiniz bir motor, sadece bakımdan bakıma kaputu açarsınız. Benzinli için net bişey diyemiyorum kullanma fırsatı olmadı.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Son kasasında 1.5 dizel yokmuş maalesef, ama 1.5 benzinli motorun beygiri torku falan yerinde duruyor alınca güç sorunları yaşamazsınız, dediğim gibi bakımları ve tamirlerini yetkili serviste yaptırırsanız rahat olursunuz.
içi rezalet hem focusun hem kuganın birde bana çok çelimsiz geldi civic tercih ettik yerineBu araç alınır ve birde kronik sorunları neler biliyorsan detaylıca açıklayabilir misiniz? Alınmazsa yerine ne tercih edilebilir