THH sonuçlanmadan teklif geldi?

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
882
Reaksiyon skoru
270
Yaklaşık 1.5 ay yeni klavye aldım 9847TL'ye 15 gün kullandıktan sonra sıvı teması yaşadım. Firmaya gönderdim sadece garantili ürünlere bakacaklarını söylediler servise bile yönlendirmediler. Bende THH başvurup Satış sonrası servis hizmeti vermediklerine dair şikayette bulundum çünkü böyle bir kanun varmış satış sonrası servis hizmeti vermek zorundalarmış. Bende 10 gün önce THH başvurdum firmadan savunma istediler. Bugün beni aradılar 3000TL karşılığında aynı klavyenin sıfırını verebileceklerini söylediler bana cazip geldi mail bekliyorlar dediğim gibi bana cazip geldi kabul edesim var
 
Yaklaşık 1.5 ay yeni klavye aldım 9847TL'ye 15 gün kullandıktan sonra sıvı teması yaşadım. Firmaya gönderdim sadece garantili ürünlere bakacaklarını söylediler servise bile yönlendirmediler. Bende THH başvurup Satış sonrası servis hizmeti vermediklerine dair şikayette bulundum çünkü böyle bir kanun varmış satış sonrası servis hizmeti vermek zorundalarmış. Bende 10 gün önce THH başvurdum firmadan savunma istediler. Bugün beni aradılar 3000TL karşılığında aynı klavyenin sıfırını verebileceklerini söylediler bana cazip geldi mail bekliyorlar dediğim gibi bana cazip geldi kabul edesim var
yok sürünsünler
 
yok sürünsünler

dostum dalga mı geçiyorsun 10k-20k hatta 1m olsun bu firmalara koyar mı ne sürünmesi sanki senin aldığın klavyeyle geçiniyor bu firmalar büyük ihtimalle bahsettği klavye asusun bir klavyesi veya logitech ama adamların s1 bile değil ne sürünmesi bu durumda yapılması greken en mantklı şey tüketicinin kendi lehine olan en mantıklı şeyi yapması adamlar 3k ya 9klık ürünün sfırını vermeyi teklif etmiş tamirde değil bence çok mantıklı
 
dostum dalga mı geçiyorsun 10k-20k hatta 1m olsun bu firmalara koyar mı ne sürünmesi sanki senin aldığın klavyeyle geçiniyor bu firmalar büyük ihtimalle bahsettği klavye asusun bir klavyesi veya logitech ama adamların s1 bile değil ne sürünmesi bu durumda yapılması greken en mantklı şey tüketicinin kendi lehine olan en mantıklı şeyi yapması adamlar 3k ya 9klık ürünün sfırını vermeyi teklif etmiş tamirde değil bence çok mantıklı
adam gibi davranacaklar müşteriye asla verme 3k dava devam etsin thh adam gibi kararı vericektir
 
garantide yazıyor muydu senin dökdüğün sıvının sorumlusu biziz diye veya sıvı geçirmez klavye bu diye yazmıyorsa benzer bir şey yoksa al gitsin kanka pişman olma keşke 3k'ya alsaydım klavyeyi diye daha aylarca uğraşırsın bu adamlara inan ki hiç bir zararın dokunmayacak orada çalışan adam çalışmaya devam edecek firmanın avukatı uğraşacak ki işi de bu uğraştırır dururlar ki bu miktarlar ztn adamlar için bir şey bile değil vallahı al gıtsın dusunme
 
garantide yazıyor muydu senin dökdüğün sıvının sorumlusu biziz diye veya sıvı geçirmez klavye bu diye yazmıyorsa benzer bir şey yoksa al gitsin kanka pişman olma keşke 3k'ya alsaydım klavyeyi diye daha aylarca uğraşırsın bu adamlara inan ki hiç bir zararın dokunmayacak orada çalışan adam çalışmaya devam edecek firmanın avukatı uğraşacak ki işi de bu uğraştırır dururlar ki bu miktarlar ztn adamlar için bir şey bile değil vallahı al gıtsın dusunme
Yok zaten garanti dışı kaldığını bile bile gönderdim ücretli tamir için yardımcı olamayız dediler THH'den sonra böyle teklif geldi açıkçası kabul edicem hiç uğraşasım yok benimde hatam var sadece hizmet almak istedim
 
Olay kullanıcı hatası olduğu için THH'den karar çıksa bile servise yönlendirilmesi için bir karar çıkar yani her halükarda tamir masrafını veya değişim ücretini talep ederler. THH bu ikisi dışında başka bir şey yapmaz hele ki kullanıcı hatası durumlarını asla önemsemezler.
Eğer klavye'nin sıvı geçirmeme gibi bir özelliği senin aldığın sitede veya klavyenin kendi özelliğinde mevcutsa yani sıvı geçirmez klavye diye satılıyorsa THH'den senin lehine sonuç çıkar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,984
Mesajlar
10,464,240
Üyeler
184,369
Son üye
Ropsklts
Geri
Top