Şirket İçin 1.5M'ye Düz Vites 4 Silindir Benzinli Araç Önerisi

hakan32

80+ Gold
Katılım
13 Mayıs 2020
Mesajlar
6,022
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
3,036
Merhaba arkadaşlar Suv binek farketmez 10 yıl boyunca kullanılacak Sadece şehir içi Günde max 50 km yol yapılacak.
Düz vites Benzinli Hibrit olabilir Jeep binek farketmez SIFIR araç olacak yada 10k km geçmemiş 2020 model üzeri tramersiz kazasız boyasızda olur. Önemli olan masraf çıkarmayacak 5 tane araç alacağız
Aklımızda Sıfır Bayon 1.2 mpi var Bütçe her araç için max 1.5 milyon
Teşekkürler
 
Şirket aracı dendiği için benim aklıma direkt 950.000 TL'ye sıfır 1.4 Fire Egea geldi. Genelde şirketlerin tercih ettiği bir araç zaten. Parçası ucuz, sorunsuz, sağlam. Tek sıkıntısı yağ yakması diyebiliriz. Yağ düzeyini belli aralıklarla kontrol etmek lazım. Aslında tabi ki aradaki fiyat farkından da anlaşılacağı üzere Bayon daha dolu bir araç. Aşırı güçsüz bir motora sahip olmasını göz ardı edersek kişisel kullanım için Bayon almak daha mantıklı olur. Ancak şirket aracı olacağı için 350K daha ucuza 1.4 Fire Egea almak bana daha mantıklı geldi. 5 adet alındığında büyük bir tasarruf sağlar. Egea 1.4 motor olduğu için daha fazla MTV çıkar, o da aklında bulunsun.
 
Şirkete alacaksanız gider gösterip vergi avantajını kullanabilirsiniz.
Küçük ticari araçlar da konfor olarak otomobilleri aratmıyor courier tarzı mesela. Ama 4 silindir benzinli araçlar 1.3 renault motoru olması lazım artık çoğu 3 silindir benzinli woswagen grubunda 1.5 ler 4 silindir olması lazım
 
Merhaba arkadaşlar Suv binek farketmez 10 yıl boyunca kullanılacak Sadece şehir içi Günde max 50 km yol yapılacak.
Düz vites Benzinli Hibrit olabilir Jeep binek farketmez SIFIR araç olacak yada 10k km geçmemiş 2020 model üzeri tramersiz kazasız boyasızda olur. Önemli olan masraf çıkarmayacak 5 tane araç alacağız
Aklımızda Sıfır Bayon 1.2 mpi var Bütçe her araç için max 1.5 milyon
Teşekkürler
Benim aklıma direkt focus geldi
Zaten bu da şirket çıkmasıdır muhtemelen
 
Şirket aracı dendiği için benim aklıma direkt 950.000 TL'ye sıfır 1.4 Fire Egea geldi. Genelde şirketlerin tercih ettiği bir araç zaten. Parçası ucuz, sorunsuz, sağlam. Tek sıkıntısı yağ yakması diyebiliriz. Yağ düzeyini belli aralıklarla kontrol etmek lazım. Aslında tabi ki aradaki fiyat farkından da anlaşılacağı üzere Bayon daha dolu bir araç. Aşırı güçsüz bir motora sahip olmasını göz ardı edersek kişisel kullanım için Bayon almak daha mantıklı olur. Ancak şirket aracı olacağı için 350K daha ucuza 1.4 Fire Egea almak bana daha mantıklı geldi. 5 adet alındığında büyük bir tasarruf sağlar. Egea 1.4 motor olduğu için daha fazla MTV çıkar, o da aklında bulunsun.
İleride 2.el piyasası egeanın çok düşük ve 1.4 malesef çok tutulmuyor satarkende rahat olsun diye bayon düşündük Zaten biraz Reklam amaçlı Giydirme felan yapacak araçlara Bayon daha dikkat çekici oluyor 1.2 4 silindir düz vites olmasıda avantaj uzun vadede ancak evet biraz hantal ancak bulunduğumuz şehirde nerdeyse hiç rampa yok heryer dümdüz trafik az Çok sorun olacağını düşünmüyorum. i20 - Bayon aynı motor ve vites seçeneği ile ağır basıyor onun dışında birde Çalışan arkadaşlar önerdi ama dizel olduğu için pek sıcak bakmadık egea 1.6 multijet 2025 model düz vites nasıldır bilgin varmı ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benim aklıma direkt focus geldi
Zaten bu da şirket çıkmasıdır muhtemelen
3 silindir düşünmüyoruz.
 
İleride 2.el piyasası egeanın çok düşük ve 1.4 malesef çok tutulmuyor satarkende rahat olsun diye bayon düşündük Zaten biraz Reklam amaçlı Giydirme felan yapacak araçlara Bayon daha dikkat çekici oluyor 1.2 4 silindir düz vites olmasıda avantaj uzun vadede ancak evet biraz hantal ancak bulunduğumuz şehirde nerdeyse hiç rampa yok heryer dümdüz trafik az Çok sorun olacağını düşünmüyorum. i20 - Bayon aynı motor ve vites seçeneği ile ağır basıyor onun dışında birde Çalışan arkadaşlar önerdi ama dizel olduğu için pek sıcak bakmadık egea 1.6 multijet 2025 model düz vites nasıldır bilgin varmı ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


3 silindir düşünmüyoruz.
Aynı kasanın 4 silindiri de var dikkat etmemişim silindirine
 
İleride 2.el piyasası egeanın çok düşük ve 1.4 malesef çok tutulmuyor satarkende rahat olsun diye bayon düşündük Zaten biraz Reklam amaçlı Giydirme felan yapacak araçlara Bayon daha dikkat çekici oluyor 1.2 4 silindir düz vites olmasıda avantaj uzun vadede ancak evet biraz hantal ancak bulunduğumuz şehirde nerdeyse hiç rampa yok heryer dümdüz trafik az Çok sorun olacağını düşünmüyorum. i20 - Bayon aynı motor ve vites seçeneği ile ağır basıyor onun dışında birde Çalışan arkadaşlar önerdi ama dizel olduğu için pek sıcak bakmadık egea 1.6 multijet 2025 model düz vites nasıldır bilgin varmı ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


3 silindir düşünmüyoruz.
10 yıl kullanılacaksa satılacağı zaman Bayon ile aralarında çok da bir fark olmaz bence. Görünüş açısından Bayon elbette çok daha güzel gözüküyor. Sonuçta Egea'dan her sokakta bir tane oluyor mutlaka. 1.6 Multijet de 1.4 Fire gibi gayet sağlam bir motor, alınabilir. Ancak nihayetinde atmosferik motora oranla turbo, enjektör, DPF-EGR tıkanması gibi ek bakım maliyetleri riski her zaman var. 1.4 Fire'da bu dertler olmuyor. Bunun karşılığında ise 1.6 Multijet, 1.4 Fire'a göre daha az yakar ve daha çok gider.
 
@Emir Aydın
Arkadaş bu aracı göstedi bilgin varmı ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

10 yıl kullanılacaksa satılacağı zaman Bayon ile aralarında çok da bir fark olmaz bence. Görünüş açısından Bayon elbette çok daha güzel gözüküyor. Sonuçta Egea'dan her sokakta bir tane oluyor mutlaka. 1.6 Multijet de 1.4 Fire gibi gayet sağlam bir motor, alınabilir. Ancak nihayetinde atmosferik motora oranla turbo, enjektör, DPF-EGR tıkanması gibi ek bakım maliyetleri riski her zaman var. 1.4 Fire'da bu dertler olmuyor. Bunun karşılığında ise 1.6 Multijet, 1.4 Fire'a göre daha az yakar ve daha çok gider.
Egea 1.4 düşünücem teşekkür ederim yorumun için.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkür ederim yorumun için ancak sıfır araç bakıyorum 2.eldede max 10k km geçmemiş olsun.
 
Son düzenleme:
@Emir Aydın
Arkadaş bu aracı göstedi bilgin varmı ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Egea 1.4 düşünücem teşekkür ederim yorumun için.
İlk defa gördüğüm bir araç. Biraz baktım ancak şirket için uygun bir araç olduğunu düşünmüyorum. WLTP karma tüketimi 7.2L olarak belirtilmiş. Yani şehir içi kullanımda 9-10 litreleri görür diye tahmin ediyorum. Kaza olması halinde parça bulunurluğu konusunda bilgim yok. Bulunmuyorsa araba parça gelene kadar garajda yatmak zorunda kalır. Egea'da böyle bir derdin olmaz. Çöpü karıştırsan çöpten bile parçası çıkar. Ek olarak acil nakit ihtiyacı olması durumunda bu aracı kolay kolay elden çıkartamazsın.
 
İlk defa gördüğüm bir araç. Biraz baktım ancak şirket için uygun bir araç olduğunu düşünmüyorum. WLTP karma tüketimi 7.2L olarak belirtilmiş. Yani şehir içi kullanımda 9-10 litreleri görür diye tahmin ediyorum. Kaza olması halinde parça bulunurluğu konusunda bilgim yok. Bulunmuyorsa araba parça gelene kadar garajda yatmak zorunda kalır. Egea'da böyle bir derdin olmaz. Çöpü karıştırsan çöpten bile parçası çıkar. Ek olarak acil nakit ihtiyacı olması durumunda bu aracı kolay kolay elden çıkartamazsın.
Yakıt olarak pek sorunumuz yok zaten günde max 50 bilemedin 30km yol yapacak araçlar ancak diğer sebepler korkuttu açıkçası teşekkür ederim Yorumlar için Söylediklerini dikkat alacağım.
 
Geri
Top