📸 Setuplarımızı Paylaşıyoruz 📸

1756291492510.webp
İ
direkt açılmış halini de atayım fotoyu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

arkplan ve masada adam olsa çok guzel
masadan memnunum beleş gelmişti zaten değiştirmem masayı
 
sorun arkadaslarinin sesi değil, senin sesin. konuşurken balkonda diğer odalara nazaran daha az yalıtım olduğu için sesin komşulara çok gitmez mi?
Dostum buna mı takıldın, enteresan bir şey gerçekten. Sorun olmadı senelerdir. Alt katım boş, otopark gibi bir şey. Üst katımda kuzenim oturuyor, öyle bir durum olsa söyler, sürekli görüşüyoruz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,041
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top